کد خبر: ۳۲۸۹۵۰
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
استاندار فارس گفت: حادثه بازداشت پزشک جراح بازداشت شده شهرستان ممسنی در حال بررسی و پیگیری است.
به گزارش پایگاه 598، محمدعلی افشانی امشب در حاشیه برگزاری همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن در پاسخ کوتاه به سوال خبرنگاران در مورد حادثه ممسنی اظهار داشت: این موضوع امروز در استانداری فارس نیز مطرح و دستور پیگیری‌های لازم برای آن داده شده است.

استاندار فارس تصریح کرد: این موضوع تا حصول نتیجه و علت اصلی ماجرا پیگیری می‌شود. ساعت ۱۶ روز یکشنبه همین هفته، بیماری به‌علت ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش به بیمارستان ممسنی منتقل می‌شود که در پی تماس با دکتر رزمجویی جراح بیمارستان، وی بر بالین بیمار حاضر می‌شود و اقدامات درمانی لازم را انجام می‌دهد.

رزمجویی پس از آن در ایستگاه پرستاری مشغول نوشتن پرونده بیمار بوده است که بازپرس پرونده وارد اورژانس می‌شود و اظهار می‌کند بیمار بدحال است و جراح باید بالای سر بیمار باشد که جراح مربوطه به وی اطمینان می‌دهد اقدامات لازم برای این بیمار انجام شده است اما وقتی توضیحات دکتر رزمجویی وی را قانع نمی‌کند، این پزشک از بازپرس می‌خواهد در امور درمان بیمار دخالت نکند.

عدم اجرای دستور بازپرس توسط جراح سبب می‌شود وی فرمان بازداشت دکتر رزمجویی را صادر کند و تنها جراح این شهرستان مقابل دیدگان بیماران و پرسنل بیمارستان با دستبند به بازداشتگاه منتقل می‌شود.

براساس این گزارش نمایندگان مجلس به همراه جامعه پزشکی استان فارس خواستار پیگیری این موضوع هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها