کد خبر: ۳۲۹۰۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد برای اولین بار اعتراف کرد دلش نمی خواست استقلال را رها کند.
به گزارش پایگاه 598، محسن فروزان در فصل قبل نتوانست انتظارات را برآورده کند. او با پیراهن استقلال و مهم تر از آن، حمایتی که از سوی امیر قلعه نویی می شد، فرصت طلایی داشت تا چند سالی، خودش را بیمه کند. اما فروزان اشتباهاتی داشت تا همه امیدهایش را از بین ببرد.

 

او حالا از استقلال جدا شده و به باشگاه سیاه جامگان مشهد رفته است. فروزان در مورد جدایی از استقلال گفت: «اصلا دلم نمی خواست از این باشگاه بروم. همه دوستانم شاهد این ماجرا هستند و حتی در مصاحبه هایم هم همیشه این موضوع را بیان می کردم. می خواستم چند سالی در این باشگاه بمانم و خودم را نشان دهم. اینکه چه بازیکن باانگیزه ای هستم و چرا برای ماندن پافشاری می کنم.»

 

وی افزود: «در هر صورت به خاطر یک سال حضور در استقلال و پوشیدن پیراهن این تیم به خودم افتخار می‌کنم. سال گذشته از دل و جان برای تیم مایه گذاشتم و با وجود اینکه شرایط تیم خوب نبود، باعث شدم که در خیلی از بازی ها نتیجه بگیریم که حتی خود هواداران هم به من گفتند اگر تو نبودی خیلی از بازی ها را می‌ باختیم که من از این بابت خیلی از آنها ممنونم.»

 

فروزان حرف هایش را در مورد حضور در سیاه جامگان این طور ادامه داد: «انتخاب سیاه جامگان برای من، انتخاب خوبی است. زمانی که من به سیاه جامگان آمدم فقط رسول خطیبی را می‌ شناختم و شناخت قبلی از این تیم نداشتم. در واقع به خاطر حضور آقای خطیبی به این تیم پیوستم چون مربی جوان و در عین حال باتجربه است که امیدوارم در کنار او یک فصل خوب را سپری کنم. حالا که از استقلال جدا شدم تازه جنگ برای من شروع شده است و باید برای حضور در تیم‌ملی انرژی مضاعفی بگذارم.»

 

از این بازیکن در مورد توافقاتی که با استقلال برای جدایی داشت، سوال پرسیدیم که گفت: «مظلومی از روز اول گفت به دنبال جذب دروازه بان است که من گفتم ایرادی ندارد چون من هم دلم می خواهد در استقلال بمانم اما گفتند ادامه همکاری من، تمرکز سایر دروازه بان های استقلال را برهم می زند.»

 

فروزان در ادامه تاکید کرد: «این مساله سبب شد خیلی زود تصمیم به جدایی بگیرم با اینکه واقعا برایم سخت و دشوار بود که این کار را انجام دهم. حتی به مسئولان باشگاه هم گفتم با توجه به تجربیاتی که در استقلال دارم، کاش فرصتی برایم مهیا می شد تا برای سال دوم بمانم و خودم را نشان دهم اما تصمیم شان را گرفته بودند و گفتند که باید از استقلال دور شوم. من هم به افشارزاده گفتم حتما جدا می شوم.»

 

وی همچنین گفت: «بیش از 500 میلیون تومان از استقلال طلب داشتم که افشارزاده گفت اگر می توانی، بخشی از این طلب را ببخش. من هم قبول کردم در ازای دریافت 200 میلیون تومان، باقی مطالباتم را ببخشم. با اینکه 300 میلیون تومان تخفیف داده بودم اما باز هم مسئولان باشگاه گفتند پول ندارند و تنها می توانند چکی به مبلغ 200 میلیون تومان به من بدهند که هنوز همان چک را هم نداده اند.»

 

دروازه بان سیاه جامگان در خصوص تقابل با استقلال در همین هفته اول لیگ گفت: «قرعه جالبی است و این بازی برای من و رضا عنایتی حتما جذاب خواهد بود. انگیزه های زیادی جلوی همه تیم ها چه ته جدولی و چه بالای جدولی دارم اما شرایط این بازی فرق می‌ کند و من سعی می‌ کنم بیشتر انرژی بگذارم. تمرینات فشرده ای در این مدت انجام دادم تا برای شروع لیگ کاملا آماده باشم. دیگر همه چیز را فراموش کرده ام و تمام تمرکزم به آینده است. مطمئن باشید بهترین بازی ام را مقابل استقلال انجام می دهم. تنها یک هفته با سیاه جامگان تمرین کردم آمادگی صد در صدی ندارم ولی با کمک رسول خطیبی خیلی شرایطم بهتر شده است.»

 

فروزان در پایان گفت: «در فوتبال حرفه ای این احتمال وجود دارد که من هم روزی به استقلال برگردم. البته در همین فصل نیز بسیاری از هواداران واقعی استقلال راضی به جدایی من نبودند. با این حال دوست دارم به زودی با درخشش در لیگ، شانس حضور دوباره در استقلال را پیدا کنم.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها