کد خبر: ۳۲۹۷۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
روزبه چشمي: حساسيت بازي با ملوان فقط به خاطر برد اين تيم در هفته قبل است.
به گزارش پایگاه 598، روزبه ‌چشمي كه اولين تجربه بازي رسمي‌اش را با استقلال داشت، عملكرد خوبي در پست دفاع وسط از خود نشان داد. او در گفت و گو با بانك ورزش درباره اينكه در هفته اول ليگ پانزدهم، در كنار امين حاج محمدي به جاي حنيف عمران‌زاده و هراير مگويان بازي كرده، اين‌طور توضيح مي‌دهد: «عمران‌زاده و مگويان از بازيكنان خوب و با تجربه استقلال بودند. براي اولين بار بود كه ما چهار نفر(محمدرضا خرسندنيا، روزبه چشمي، امين حاج‌محمدي و ميثم مجيدي) در كنار هم در خط دفاع مي‌ايستاديم و به نظر من عملكرد‌مان براي بازي اول و با احتساب ناهماهنگي‌هايي كه در بازي اول طبيعي است، عملكرد خوبي بوده است.»


چشمي درباره اينكه آيا دوست ندارد به پست اصلي‌اش برگردد، مي‌گويد: «بالاخره من پست اصلي‌ام يك خط جلوتر است. البته در صبا و تيم ملي در پست دفاع وسط بازي كردم اما اين پست تخصصي‌ام نيست. به هرحال من در پستي بازي مي‌كنم كه سرمربي بگويد. چه دفاع و چه هافبك.»


اين بازيكن استقلال درباره اينكه گفته مي‌شود، بازي با ملوان از حساسيت بالايي برخوردار است، تأكيد مي‌كند: ‌«به نظر من تنها حساسيت اين بازي از اين جهت است كه ملوان بازي اول خود را برده و بازيكنان و سرمربي خوبي دارد. حساسيت بازي با ملوان هم فقط مربوط به همين‌هاست. ما هم بايد با برد مقابل ملوان روي تيم را روي غلطك بيندازيم.»


روزبه چشمي درباره اينكه گفته مي‌شود، 30 درصد از مبلغ قرارداد بازيكنان پرداخت شده مي‌‌‌گويد: «من از بقيه بازيكنان خبر ندارم اما با توجه به مبلغي كه باشگاه براي رضايتنامه‌ام داده، در پرداخت‌ها كمي شرايطم با بقيه بازيكنان فرق دارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها