کد خبر: ۳۳۰۲۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
اینکه کادر فعلی استقلال تحت هیچ شرایطی دوست ندارد به سرمربی ملوان ببازد، موضوعی است که بر هیچ‌کس پوشیده نیست! پرویز مظلومی و دیگر اعضای کادر فنی استقلال تمام فکر و ذهن خود را معطوف به این مسابقه حساس کرده‌اند و حاضرند هر کاری انجام دهند تا 3 امتیاز کامل را به اندوخته‌های خود اضافه کنند.
به گزارش پایگاه 598، شايد جالب باشد بدانيد در پايان تمرين پريروز استقلال، مربيان اين تيم جلسه‌اي را برگزار كرده و پيرامون شرايط تيم به صحبت پرداختند. يكي از اعضاي كادر فني آبي‌پوشان كه با سرمربي ملوان رابطه چندان خوبي ندارد، در حضور همكارانش پيرامون جدال فوق اين صحبت‌ها را كرد: بازي با تيم ملوان ارزش و اهميت زيادي دارد. اگر بتوانيم برنده شويم، عالي مي‌شود و تحت هر شرايطي بايد پيروز شويم. اين جدال با همه مسابقات براي‌مان فرق مي‌كند. اين حرف‌ها هنوز تمام نشده بود كه مربي ديگر آبي‌پوشان رشته كلام را در دست گرفت: مهم‌ترين موضوع اين است كه حاشيه و استرس را از بازيكنان دور كنيم. اگر بتوانيم در فضايي آرام برنامه‌ها و اهداف تاكتيكي خودمان را در زمين پياده كنيم، به راحتي بر حريف خود غلبه مي‌كنيم. اين را هم در نظر داشته باشيد كه سرمربي ملوان باتجربه و ميدان‌ديده است و خودش از حساسيت‌هاي بازي باخبر است.

به طور حتم او نيز نقشه‌هايي دارد كه بايد روي آن كار كنيم. پرويز مظلومي كه شنونده بود، شروع به حرف زدن كرد: اهميت اين مسابقه دقيقاً درست است اما ما كار خودمان را مي‌كنيم. الان ملوان را به طور كامل آناليز كرده و شناخت خوبي پيدا كرده‌ايم. مهم‌ترين برنامه‌مان بستن فضاي يك سوم مياني زمين ملوان وكنار خط‌هاست. آنها در شرايط ضدحمله سرعت خوبي دارند. با كمترين اتلاف وقت توپ را به هافبك‌هاي خود كه مازيار زارع و پژمان نوري هستند، مي‌رسانند و اين دو نفر به فضاي پشت دفاع رقيب در چپ و راست مي‌ريزند. اين تاكتيك بيش از 20 بار در روز بازي با ذوب‌آهن پياده شد. استفاده از سرعت و تكنيك آرش افشين، تاكتيك مهم ديگر ملوان است؛ همان جايي كه موفق به دريافت پنالتي شدند و بايد به مدافعان خود چيدمان صحيح را يادآور شويم، خصوصاً در دفاع وسط كه جا نمانند. مجيد صالح نيز كه تئوريسين مظلومي محسوب مي‌شود در تخته فني كوچكش كه نفرات و سيستم ملوان و استقلال را نوشته بود، نشان داد و بحث‌هاي فني زيادي را مطرح كرد. او درباره نفر به نفر و خصوصيات فني بازيكنان ملوان كه شانس حضورشان در زمين بيشتر از سايرين است، توضيحات كاملي داشت. محمد نوازي نيز برگه‌هايي را كه از قبل آماده كرده بود، در اختيار سرمربي قرار داد و ديگر آناليزورهاي استقلال نيز از روي فيلم به بررسي نقاط ضعف و قدرت ملوان پرداخته بودند و قرار بر اين شد كه در جلسه فني با بازيكنان، آنها را مطرح كنند. اما مهم‌ترين صحبت‌ها زماني انجام شد كه همگي در حال ترك نشست فني بودند. يكي از مربيان گفت: اگر همه چيز طبق برنامه پيش برود، راحت برنده مي‌شويم. واقعاً از ملوان سرتر هستيم و فقط نبايد درگير مسائل حاشيه‌اي شويم كه برخي‌ها مي‌خواهند به وجود بياورند. به جز مسائل فني بايد حواس‌مان به بيرون از مستطيل سبز نيز باشد. منظورم را كه مي‌فهميد! او با خنده تير خلاص را شليك كرد: به اميد خدا پيروز مي‌شويم تا در ورزشگاه آزادي مشتي گره نشود!
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها