کد خبر: ۳۳۰۲۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
سراج با اشاره به فرار بدهکار 70 میلیارد تومانی به خارج از کشور و حوادث اخیر بیمارستان ممسنی و قتل یک پزشک متخصص در اردبیل گفت: مستندات بسیار خوبی در خصوص این حوادث داریم؛ اما اگر آنها را افشا کنیم شاید برای برخی از آقایان چیزی باقی نماند.
به گزارش پایگاه 598، ناصر سراج در حاشیه مراسم گرامیداشت روز حقوق بشر اسلامی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت یکی از بدهکاران بانکی توضیح داد: فردی که در یکی از استان‌ها 70 میلیارد تومان به بانک بدهکار بود از کشور خارج شده است.

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به 2 پرونده اخیر در حوزه پزشکی در بیمارستان ممسنی و قتل یک پزشک متخصص در اردبیل گفت: کلیه مدارک و مستندات پرونده ها را داریم اما به دلیل برخی از مسائل قادر به بیان این گزارشها نیستیم.

وی افزود: در این راستا گزارشهای خوبی داریم که اگر افشا شود شاید برای برخی از آقایان چیزی باقی نماند. متأسفانه از منظر قانونی اجازه انتشار نداریم وگرنه برای این آقایان جزئیات را عنوان می کردیم.

سراج ادامه داد: اگر گوشه ای از مدارک و مستندات برای دیگران مطرح شود فکر نمی کنم این افراد بتوانند در ایران بمانند.

رئیس سازمان بازرسی کشور همچنین در خصوص آخرین وضعیت بررسی سیلاب اخیر در کشور که در پی آن تعدادی از هموطنانمان جان باختند، گفت: گزارش‌ها از مناطقی که سیلاب در آنها جاری شد محرمانه است و در حال بررسی گزارش استان‌های مربوطه هستیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده سقوط هواپیمای آنتونوف گفت: این پرونده پس از بررسی و تکمیل شدن به دادسرا ارسال شده است.

منبع: میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
من در تعجبم که یک نفر اگر بدهی مالیاتی داشته باشه هر چند هم اندک مثلا 100 هزارتومن آنرا در لیست سیاه قرار میدهند و موقع خروج از کشور در فرودگاه یقشو میگیرند چطور این نفر با 70 میلیارد بدهی از کشور خارج شده و هیچ کس نفهمیده اگر اینطور و یا هر طور جای بحث و سوال زیاد دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها