کد خبر: ۳۳۱۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۱۱ دی ۱۳۹۰
داستان بلند «نفرت، دوستی، خواستگاری، عشق، ازدواج» اثر آلیس مونرو با ترجمه ترانه علیدوستی از امشب در برنامه کتاب شب خوانده می‌شود.

به گزارش مهر، داستان بلند «نفرت، دوستی، خواستگاری، عشق، ازدواج» یکی از داستان‌های مجموعه داستان «رویای مادرم» نوشته آلیس مونرو است که نشر مرکز به تازگی آن را با ترجمه ترانه علیدوستی منتشر کرده است.

این داستان برای خوانش در برنامه «کتاب شب» به صورت یک نسخه خلاصه‌شده درآمده که قرار است توسط بهروز رضوی گوینده این برنامه قرائت شود.

با این حال طبق ادعای مسئولان این برنامه، این داستان بلند چندان جرح و تعدیل نشده است و مخاطبان می‌توانند، تقریبا همه داستان را از برنامه کتاب شب بشنوند.

تهیه نسخه خلاصه این داستان را مریم نیکرو به عهده داشته و برنامه با تهیه‌کنندگی محمود احمدی، دبیری محسن حکیم‌معانی و صدابرداری الهام مصفوی روی آنتن می‌رود. این برنامه طبق روال هفته‌های گذشته در آخرین شب قرائت داستان هر هفته، با حضور یک منتقد ادبی به نقد و بررسی اثر خوانده شده در طول هفته می‌پردازد و این هفته نیز، احسان پویا جمعه‌شب در پایان این برنامه به تحلیل داستان «نفرت، دوستی، خواستگاری، عشق، ازدواج» خواهد پرداخت.

این داستان، زمینه‌ای عاشقانه و خانوادگی دارد و پخش آن از ساعت 23:30 امشب شنبه 10 دی از شبکه رادیویی تهران آغاز می‌شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها