کد خبر: ۳۳۱۷۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
در ادامه عمليات نظامي نيروهاي ارتش و بسيج مردمي عراق در استان الانبار روز گذشته تعدادي خودروي نظامي داعش با پلاك عربستان سعودي كشف و ضبط شد.
به گزارش پایگاه 598، در ادامه عمليات نظامي نيروهاي ارتش و بسيج مردمي عراق در حاشيه شهر فلوجه واقع در استان الانبار (غرب عراق) روز گذشته 45 دستگاه خودروي نظامي داعش با پلاك كشور عربستان سعودي كشف و ضبط شد. بنابر تصاوير منتشره، اين خودروها به طرز ماهرانه اي در بيابانهاي حاشيه شهر فلوجه در زير خاك دفن شده بودند.
 
كشف خودروهاي سعودي در الانبار عراق+تصاوير
 
به گفته منابع نزديك به ارتش عراق، نيروهاي داعش پس از پيشرويهاي اخير رزمندگان حشدالشعبي، ارتش و  پليس عراق در مناطق حاشيه اي شهر فلوجه، مجبور به ترك بسياري از مناطق تحت سيطره خود و فرار به داخل محلات اين شهر شده و به سبب عجيل و تسريع در امر "فرار" اقدام به اختفاي تجهيزات و تسليحات سنگين خود در مناطق مذكور كرده اند. 
 
كشف خودروهاي سعودي در الانبار عراق+تصاوير
 
لازم به ذكر است، با توجه به هم مرز بودن استان پهناور الانبار با كشور عربستان سعودي، روزانه صدها تروريست تكفيري تبعه اين كشور با استفاده از عوارض طبيعي منطقه (بيابان) وارد عراق شده و به گروه تروريستي تكفيري داعش مي پيوندند. منابع اطلاعاتي عراق از نقش مستقيم سازمان جاسوسي سعودي در تجهيز و تمويل تروريستهاي بعثي و داعش و همچنين اعزام جوانان سعودي به عراق جهت عضويت در صفوف گروههاي تروريستي خبر داده اند.
 
كشف خودروهاي سعودي در الانبار عراق+تصاوير

منبع : مشرق
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها