کد خبر: ۳۳۲۱۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم صبا گفت: «داور در دیداری که به هیچ عنوان درگیری وجود نداشت هفت هشت کارت داد.»
به گزارش پایگاه 598، علی دایی در پایان دیدار تیم های صبا وگسترش فولاد در نشست خبری اذعان داشت: «ما بازی را خیلی بد شروع کردیم و گسترش از ما برتر بود. این تیم حتی می توانست در دقایق اول مسابقه به گل دست یابد. اما ما به گل رسیدیم. نظر من این است که ما در نیمه اول نباید پیش می افتادیم. اما فوتبال همین است. در حالی که در نیمه دوم که ما بهتر بودیم داور برای حریف پنالتی گرفت. متاسفانه داوری ناهماهنگ بود و نتوانست آن طور که شاید و باید، مسابقه را قضاوت کند. داور در دیداری که به هیچ عنوان درگیری وجود نداشت، هفت هشت کارت داد.»

 

وی ادامه داد: «در مسابقه با استقلال اهواز دست بازیکن حریف باز بود ولی داور پنالتی نگرفت. اما در این مسابقه دست مدافع ما بسته بود ولی داور پنالتی گرفت. این نوع قضاوت سبب شد که روی اعصاب بازیکنان مار کار شود. در صحنه ای دیگر در یک قدمی کمک داور، هاشم بیگ زاده را زدند اما عکس العملی نشان نداد. نمی دانم چرا در برنامه های تلویزیونی فقط محوطه جریمه را نگاه می کنند و تنها اتفاقات رخ داده در این بخش را اتفاقات تاثیرگذار می دانند در حالی که سه سوت در جریان بازی می تواند همه چیز را تغییر دهد و این ربطی به محوطه جریمه ندارد.»

 

سرمربی صبا افزود: «در حال حاضر حداقل باید هفت امتیاز به دست می آوردیم اما متاسفانه تنها سه امتیاز کسب کردیم. اگر اعتراض کنم می گویند علی دایی باز هم اعتراضات خود را آغاز کرد. اما وقتی به بازیکن ها گفته می شود که اعتراض نکنند من باید در جایی از حق آن ها دفاع کنم. اگر می خواهیم فوتبال پویا داشته باشیم باید این مسایل حل شود تا من هم تمرکزم روی مسایل فنی باشد. باید ببینیم فدراسیون چه خواهد کرد.»

 

دایی در انتقاد از نحوه بازی تیمش افزود: «اگر ارسال های ما درست انجام می شد، شرایط تغییر می کرد. لازم است که روی ارسال ها درست کار کنیم. ضمن این که تیم ما مشکل بدنی دارد. کار بدنی انجام نداده و در فوتبال اگر بدن آماده نباشد شرایط بازیکن و تیم پیش نمی رود.»

 

وی در رابطه با تعویض کریم اسلامی اذعان داشت: «ما روی این بازیکن خیلی حساب کرده بودیم ولی او نتوانست انتظارات ما را برآورده کند. مجبور شدیم کریم را تعویض کنیم.»

 

سرمربی صبا در ارتباط با عملکرد حامد لک در این سه بازی اظهار داشت: «ما باید از اشتباه حامد لک در بازی قبل بگذریم. در این مسابقه چند توپ خوب گرفت که به نظر بنده دروازه بانان بزرگ چنین توپ هایی را می گیرند. لک باید بیشتر تمرکز کند و تمریناتش را بیشتر پیگیری کند. او یکی از بهترین دروازه بانان ایران است و من به این بچه خیلی اعتقاد دارم.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها