کد خبر: ۳۳۲۲۳۴
زمان انتشار: ۱۷:۱۵     ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
رییس کل دادگستری استان کرمان از ارسال پرونده «سمیه مهری» به دیوان عالی کشور خبرداد.
به گزارش پایگاه 598،یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان، گفت: در 21 مرداد ماه امسال ساعت 9 شب افرادی به هویت «محمد – ق» 45 ساله و «رضا – ق» 28 ساله از ناحیه دست، پا و شکم دچار سوختگی ناشی از اسیدپاشی شدند.

وی ادامه‌داد: پس از انتقال مصدومان به اورژانس 12 فروردین شهرستان کهنوج و در جریان قرار دادن پلیس 110، هماهنگی‌های لازم قضایی با دستور دادستان کهنوج جهت پیگیری و شناسایی متهمان آغاز شد.

موحد اظهارکرد: پس از تحقیق از مصدومان و معرفی اسیدپاشان توسط یکی از آنها، دستورات قضایی صادر و بلافاصله مظنونان (3 نفر) دستگیر و بازجویی از آنها آغاز و با قرار بازداشت موقت جهت تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفتند.

وی انگیزه متهمان از این جنایت را اختلافات صنفی عنوان کرد و افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد که مصدوم دارای مغازه لوازم یدکی است که اجناس مرغوب را با قیمت پایین به فروش می‌رسانده که مورد تهدید هم‌صنفی‌های خود قرار می‌گیرد هر چند که احتمال دارد در بازجویی‌ها آینده موارد دیگری نیز دلیل این عمل باشد.

رییس کل دادگستری استان کرمان درباره جزییات این اسیدپاشی نیز گفت: سه متهم که دارای وسیله‌نقلیه موتور سیکلت بوده‌اند پس تعقیب مصدومان در خیابانی، پارچ حاوی اسید را به داخل ماشین مصدومان می‌ریزند.

موحد تصریح‌کرد: در استان کرمان به ندرت چنین اتفاق‌هایی رخ می‌دهد و ما پرونده‌های زیادی در این رابطه خوشبختانه نداریم.

رییس کل دادگستری استان کرمان خاطر نشان کرد: تنها دو پرونده اسیدپاشی در استان کرمان وجود دارد که یکی از آنها مربوط به «سمیه مهری» در سال 91 و به دلیل اختلافات خانوادگی بوده که هم‌اکنون این پرونده در دیوان عالی کشور است و دیگری پرونده کهنوج که به دلیل اختلافات صنفی است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها