کد خبر: ۳۳۲۴۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
برانکو
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیمش در اهواز مقابل استقلال خوزستان و در اصفهان برابر سپاهان استحقاق شکست را نداشته و باید تا به امروز به جای یک امتیاز، هفت امتیاز بدست می‌آورد.
به گزارش پایگاه 598، برانکو ایوانکویچ در مورد دو شکست متوالی تیم فوتبال پرسپولیس در پانزدهمین دوره لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: وقتی شرایط تیم خوب نیست بروز چنین اتفاقاتی طبیعی است اما در شرایطی این بازی را واگذار کرد یم که اصلا استحقاق باخت نداشتیم.

وی افزود: در بازی با استقلال اهواز باید پیروز می‌شد و در اصفهان مقابل سپاهان هم اصلا شایسته باخت نبودیم اما این فوتبال است و در آن بارها این اتفاق رخ می‌دهد که یک تیم از اشتباهات شما برای رسیدن به پیروزی استفاده می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: ما در دو بازی گذشته شکست خوردیم اما در هیچکدام از این دیدارها ضعیف‌تر از حریف نبودیم، حتی در مواردی از حریف برتر بودیم اما در فوتبال ممکن است تیم برتر و تیمی که بهتر بازی می‌کند، برنده نشود.

وی با طرح این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس حق اعتراض به داوری را دارد یا خیر؟، تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس حق شکایت دارد، پس طبیعی است این کار را انجام دهد. من تنها به ۵ اتفاق در بازی با سپاهان اشاره می‌کنم. خطا روی طارمی در دقیقه ۵ که یک موقعیت خوب از پرسپولیس گرفت و بازیکن سپاهان می‌توانست کارت قرمز بگیرد، گرفتن ضربه پنالتی اشتباه به نفع سپاهان، ضربه پنالتی سپاهان که درست زده نشد و همچنین انجام ۳ خطا روی امید عالیشاه در محوطه جریمه که حداقل دو صحنه آن پنالتی بود و داور باید به بازیکن خاطی کارت زرد نشان می‌داد.

برانکو اضافه کرد: در اهواز هادی نوروزی را اخراج کردند که با همان معیار باید ۴ بازیکن حریف اخراج می‌شد اما این اتفاق رخ نداد. پس حق داریم اعتراض کنیم زیرا به جای اینکه امروز باید ۷ امتیاز داشته باشیم، یک امتیاز داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طیعی است تنها با برد خیلی از اتفاقات درست می‌شود اما امروز قعرنشین هستیم اما مستحق چنین جایگاهی نبودیم. اگر ضعیف بودیم و حریفان خیلی بهتر و قوی‌تر از ما بودند، می‌گفتیم یک جای کار اشکال دارد اما ما در هیچ کدام از این دو بازی نباید بازنده می‌شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد استفاده نکردن از محسن مسلمان و اینکه او به جای محمد نوری به پرسپولیس آمد، اظهار کرد: مسلمان و نوری از نظر نوع بازی با همدیگر تفاوت زیادی دارند. البته مسلمان هم بعد از دو ماه تمرین نکردن، ۱۰ روز پیش از آغاز مسابقات به ما ملحق شد و نیاز به زمان دارد.

وی بیماری بابک حاتمی را دلیل به میدان رفتن وحید حیدریه برشمرد و یادآور شد: حیدریه هم خوب بازی کرد اما مصدومیتش تنها یک دلیل داشت و آنهم آماده نبودن است. این بازیکن قرار است فردا عکس بگیرند اما من با توجه به تجربه‌ای که دارم باید بگویم حداقل یک ماه از مسابقات دور خواد بود.

برانکو در مورد دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر هم اینگونه واکنش نشان داد: این تیم در دو بازی اول خیلی خوب بازی کرد و استحقاق شکست نداشت و این مساله را برابر استقلال ثابت کرد. قطعا بازی سنگینی مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه جری یک روز پیش از آغاز لیگ به پرسپولیس آمد و نیاز به تمرین دارد، در مورد اینکه سوشا مکانی و هادی نوروزی در هفته چهارم می‌توانند پرسپولیس را همراهی کنند و حضورشان چه تاثیری در عملکرد تیم دارد؟، تصریح کرد: سوشا بود، حداقل ۷ امتیاز را از دست نمی‌دادیم، نه به خاطر اینکه دروازه‌بان خوبی است بلکه یکی از لیدرهای تیم است که به نفرات اعتماد به نفس می‌دهد. طبیعی است ایمان صادقی هم با ۵ روز تمرین نمی‌تواند کار بزرگی انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه متاسفانه نوراللهی بعد از اتمام فصل پیش شانه خود را عمل کرد، بازیکنی که پتانسل بالایی دارد و امروز در کورس رقابت با سایر بازیکنان است، در مورد اینکه چرا مهرداد کفشگری به عنوان کاپیتان انتخاب شد درحالیکه تجربه بین‌المللی اومانا بیشتر بود، گفت: اومانا بازیکن با تجربه‌ای است اما کفشگری سابقه بیشتری داشت و با صمیم قلب برای باشگاهش بازی می‌کند. البته او خوب بازی کرد اما اشتباهاتی هم انجام داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها