کد خبر: ۳۳۲۴۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه نیروهای خدماتی حج تمتع برای راه‌اندازی ستاد مدینه در عربستان مستقر شده‌اند، گفت: تا امروز روادید تمام زائران مدینه قبل را می‌گیریم.
به گزارش پایگاه 598، سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، با اشاره به آغاز اعزام نیروهای خدماتی به عربستان گفت: اولین گروه نیروهای خدماتی هم‌اکنون در عربستان مستقر شده‌اند و این گروه با عنوان گروه پیش‌پرواز ستاد مدینه به مدینه سفر کرده‌اند.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: وظیفه این افراد راه‌اندازی ستاد مدینه منوره است و بقیه افراد ستادی فردا (دوشنبه) به این سرزمین سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: این گروه هتل‌ها، مرکز پزشکی، آشپزخانه و امکانات لازم برای پذیرش زائران را فراهم می‌کنند و زائران بیت‌الله الحرام از اول شهریور ماه از سه ایستگاه هوایی فرودگاه امام، ساری و مشهد به عربستان اعزام می‌شوند.

اوحدی تصریح کرد: هم‌اکنون در روند صدور ویزا هیچ مشکلی پیش‌ نیامده است و تا امروز تمام روادید زائران مدینه قبل را می‌گیریم.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به احتمال از سرگیری سفر زیارتی به سوریه گفت: اگر این سفر از سر گرفته شود فقط از راه هوایی انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها