کد خبر: ۳۳۲۷۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «در روز بازی با سپاهان بازیکن باسابقه تری از کفشگری در زمین حضور نداشت که بازوبند کاپیتانی را به او بدهیم.»
به گزارش پایگاه 598، محمود خوردبین در رابطه با اعتراضات باشگاه پرسپولیس به داوری های بازی های اخیر اظهار داشت: «ما حرف مان این است که برای بازی های بزرگ باید از داوران بزرگ هم استفاده شود. سپاهان یک تیم بزرگ است و پرسپولیس هم همینطور. پس چنین داوری در سطح این بازی نبود.»

 

وی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، افزود: «اگر خطایی که روی عالیشاه انجام شد از دید کارشناسان هم پنالتی نبود من فوتبال را کنار می گذارم. باور کنید هنوز هم جای استوک های بازیکن استقلال خوزستان روی سینه عالیشاه بازیکن ما وجود دارد اما داور آن صحنه را حتی خطا هم نگرفت.»

 

خوردبین ادامه داد: «نمی دانم چرا این داوران با ما این کار را می کنند؟ یا به آنها می گویند این طور قضاوت کنید. آن طرف پنالتی ما را در بازی با سپاهان نگرفتند اما پنالتی ای برای تیم حریف گرفتند که خیلی درصد خطای کمتری داشت. پرسپولیس در این چند هفته بیشترین ضربه را از داوری خورده است.»

 

سرپرست پرسپولیس درباره بحث کاپیتانی تیمش خاطرنشان کرد: «قبل از بازی با سپاهان وقتی با برانکو صحبت می کردیم او نظر مرا خواست که کدام بازیکن از همه سابقه بیشتری دارد؟ من هم هر چه نگاه کردم متوجه شدم که مهرداد کفشگری با وجود سن کمش سابقه بیشتری از بازیکنانی که داخل زمین بودند دارد. بنگر، نورمحمدی و نوروزی در زمین حضور نداشتند و سایر بازیکنان هم زیر دو سال سابقه حضور در پرسپولیس را داشتند پس چاره ای نبود که کفشگری کاپیتان تیم شود.»

 

خوردبین در پایان تاکید کرد: «البته این را قبول دارم که نباید این قدر تیمی مثل پرسپولیس تغییرات داشته باشد تا حتی برای انتخاب کاپیتانش به مشکل بخورد.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها