کد خبر: ۳۳۳۳۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
در سالگرد کودتای ننگین ۲۸ مرداد:
توجیه منطقه‌ی عمومی جنوب حوض سلطان سلیمان و پیشینه‌ی ارتفاعات فردو و پادگان نورالمهدی در دوران جنگ و پس از آن، تشریح وضعیت غنی‌سازی در فردو پس از توافق وین، و شرکت در پویش مردمی سوزاندن بیرق ابلیس با به آتش کشیدن پرچم‌ امریکا توسط دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های چهاردهمین کاروان روایت، محور فردو بود.
به گزارش پایگاه 598، چهاردهمین کاروان روایت، محور فردو، صبح ام‌روز چهارشنبه در سالگرد کودتای ننگین 28 مرداد، با شعار "مرگ بر امریکا" و با لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب در استمرار مبارزه با استکبار جهانی در ارتفاعات موسی برگزار شد.

این کوه‌پیمایی سبک به عنوان اولین کاروان دانش‌آموزی روایت هسته‌یی متشکل از اعضای طرح تربیتی "در محضر بانو"ی گروه تبلیغی سفیران کریمه، محصول هم‌کاری مدرسه‌ی شیعی وتر و تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب کشور بود.



توجیه منطقه‌ی عمومی جنوب حوض سلطان سلیمان و پیشینه‌ی ارتفاعات فردو و پادگان نورالمهدی در دوران جنگ و پس از آن، تشریح وضعیت غنی‌سازی در فردو پس از توافق وین، و شرکت در پویش مردمی سوزاندن بیرق ابلیس با به آتش کشیدن پرچم‌ امریکا توسط دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این کاروان بود.



ارتفاعات موسی در کیلومتر 30 آزادراه قم به تهران و در کنار ورودی جاده‌ی موسی، جاده‌ی اختصاصی مجتمع غنی‌سازی شهید علی‌محمدی، قرار دارد که ارتفاعات هسته‌یی فردو در شرق آن قابل رؤیت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
۳
۶
از این کار چه سودی حاصل من ایرانی میشود ریشه گرانی وبیکاری و فساد مالی و اخلاقی و اعتیاد را بسوزانید که زندگی مردم دارد میسوزد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
شما خودت برا ایران چیکار کردی؟؟
این همه دم از ایران و ایرانی بودن میزنی
چرا ساکت نشستی؟؟
ناشناس
ROMANIA
۲۱:۵۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
۰
۱
همه چی شده شکم شماچندصباح دیگر باید برای یک لقمه نان چیزدیگری باید بدهی پس کمی فکر کن ،نه فقط به شکم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
۰
۱
افرین امریکا نابود شد اصلا به فنا رفت!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها