کد خبر: ۳۳۳۴۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
در نامه جمعی از نویسندگان نشریات دانشجویی به حسین شریعتمداری: لازم است از حضرتعالی که تحلیل‌ها و فراتحلیل‌های خود را بر تصریحات رهبری ترجیح نمی‌دهید، کمال تشکر را داشته باشیم
به گزارش پایگاه 598، در نامه جمعی از نویسندگان نشریات دانشجویی به حسین شریعتمداری، مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان آمده است: در نقل‌های تاریخی چنین آمده است که در آستانه جنگ صفین و حین آن، مذاکرات و نامه نگاری‌های گسترده‌ای میان امیرالمومنین (ع) و معاویه بن ابی سفیان رخ داده است. در اوج مذاکرات، برخی چون ابن عباس که انتسابی هم به مولای متقیان داشتند و از نزدیکان و معتمدان ایشان محسوب می‌شدند، گاهی خود را صاحب تحلیل فرض کرده و محکمات سخنان حضرت را به سلیقه خود تغییر می‌دادند و با «فراتحلیل»های خود تلاش می‌کردند تا اوضاع را به نفع ایشان مدیریت کنند!

 ما نیز در شرایطی هستیم که محکمات خطوط قرمز رهبری به یقین نقض شده است و تعدادی از برادران دلسوز و منتسبین به رهبری تلاش دارند به خیال خود اوضاع را به نفع ایشان مدیریت کنند؛ غافل از آن که چنین اقداماتی در نهایت ابوموسی اشعری را خوشحال می‌کند و دست معاویه را برای فریب عوام الناس بازتر می‌نماید.

لازم است در این شرایط پر فتنه، از حضرتعالی که از معدود منتسبین رهبری هستید که بر حفظ خطوط قرمز هسته‌ای اصرار داشته‌اید و تحلیل‌ها و فراتحلیل‌های خود را بر تصریحات رهبری ترجیح نمی‌دهید، کمال تشکر و تقدیر را داشته باشیم.

 
انشالله که در مسیر و مصیر بصیرت و بصیرت‌افزایی موفق و مستحکم‌تر از گذشته قدم بردارید.

جمعی از نویسندگان نشریات دانشجویی کشور

اسامی نشریات:  فتح، حیات، پیشرو، صدای دانشجو، رحیل، عصر دانشجو، چای و نبات، خیابان نه دی، دیدبان، بزنگاه، پهباد، صراط، روشن ، تعالی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
انتقاد پذير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
خدا رحمت كند مرحوم عسگر اولادي را كه مي گفت:
حسين شريعتمداري سردار قلم و به تعبيري عمار رهبر انقلاب است.
حاج حسين خار چشم دشمنان است.
چه آمريكا و اسرائيل و انگليس و منافقين و چه اذناب داخلي آنها در ايران.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها