کد خبر: ۳۳۳۵۷۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
چه خبر از بازار؟
در بازار دیروز طلا و ارز، هر دلار آمریکا به قیمت ۳۳۵۳ تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز به ارزش ۸۹۸ هزار تومان فروخته ‌شد که نشان می‌دهد بازار از و سکه به گران‌شدن میل پیدا کرده است.
به گزارش پایگاه 598، هر اونس طلا در بازار جهانی نیز 1123 دلار قیمت‌گذاری شده بود. در بازار داخلی نیز هر گرم طلای 18عیار 92 هزار تومان قیمت خورده بود. در بازار سبزه‌میدان هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید و قدیم 898 هزار  تومان، هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 473 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 263 هزار تومان و سکه یک گرمی 170 هزار تومان قیمت‌گذاری شد. همچنین در بازار آزاد نیز هر یورو به ارزش 3742 تومان و هر پوند نیز به ارزش 5260 تومان از سوی صرافی‌ها قیمت خورده بود. همچنین بانک مرکزی در جریان قیمت‌گذاری ۳۹ ارز بانکی موجود در معاملات دیروز مرکز مبادلات ارزی کشور، نرخ ۲۷ ارز را نسبت به سه‌شنبه گذشته افزایش و نرخ ۱۱ ارز دیگر را کاهش داد.

افت نفت و رشد شاخص
در جریان معاملات دیروز ۱۰ قیمت نفت سنت کاهش یافت و هر بشکه نفت برنت دریای شمال در برابر ۴۸ دلار و ۷۱ سنت معامله شد. براساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا با 20 سنت کاهش به 42 دلار و 42 سنت رسید. از سوی دیگر شاخص بورس آخرین روز معاملاتی هفته پایانی مرداد را با رشد ۲۸ واحدی به پایان رساند. دیروز شاخص بورس در کانال 65 هزار و 218 واحد قرار گرفت. همچنین تعداد 449 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 118 میلیارد تومان در 26 هزار نوبت معامله شد. در بازارهای فرابورس ایران نیز دیروز تعداد 90 میلیون ورقه به ارزش 177 میلیارد تومان در 11 هزار نوبت جابه‌جا شد و آیفکس با افت 5/5 واحدی در کانال 749 واحد متوقف شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها