کد خبر: ۳۳۳۶۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
با در نظر گرفتن تداوم این تغییرات اجباری پیش‌بینی می‌شود دامنه تغییرات برانکو تا بازی هفته آینده یعنی دیدار با فولاد قبل از تعطیلات لیگ ادامه داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598، برانکو ایوانکوویچ باز هم در ترکیب اصلی‌اش تغییراتی خواهد داشت. مصدومیت لوکا ماریچ و مهرداد کفشگری، بازگشت بابک حاتمی، پایان دوران مصدومیت سوشا مکانی و بازگشت کاپیتان رضا نوروزی تغییراتی را در ترکیب پرسپولیس به وجود خواهد آورد.

 

قرار بود احمد نوراللهی هم بعد از سه هفته دوری از میادین مقابل ذوب‌آهن فیکس باشد اما ظاهرا او با مصدومیتی جزیی مواجه شده و دیروز برانکو اعلام کرد از او استفاده نخواهد کرد، اما مصدومیت نابهنگام کفشگری در تمرین دیروز احتمالا نوراللهی را به ترکیب باز خواهد گرداند.

 

* اگر نوراللهی بازی کند...

اگر نوراللهی بازی کند اتفاق خوبی در ترکیب پرسپولیس رخ خواهد داد. هافبک تدافعی دونده سرخ‌ها که به خاطر جراحی کتفش قرار بود زودتر از موعد مقرر در ترکیب اصلی سرخ‌ها بازی کند اگر در ترکیب سرخ‌ها قرار بگیرد با در نظر گرفتن بازگشت نوروزی و بیرون رفتن احمدزاده از ترکیب، رضاییان تنها بازیکن جدید سرخ‌ها لقب می گیرد و برانکو با 10 بازیکن از فصل قبل رودرروی ذوب‌آهن می‌ایستد که این می‌تواند تیم هماهنگ‌تری را مقابل یحیی به میدان بفرستد.

 

برانکو در بازی نخست پنج بازیکن جدیدش (رضاییان، صادقی، ماریچ، کامیابی‌نیا و احمدزاده) را به میدان فرستاد و حتی به مسلمان ناآماده و تازه‌وارد هم بازی داد. حتی کمندانی که در ترکیب اصلی مسابقه اول به میدان رفت با وجود حضور در تیم فقط یکی دو بار برای سرخ‌ها به میدان رفت و ترکیب برانکو در هفته نخست کاملا عجیب بود.

 

جمع پنج‌نفره و تازه‌وارد پرسپولیس در بازی اول، در هفته دوم و در اهواز هم در ترکیب اصلی قرار گرفتند تا ناهماهنگی‌ها ادامه داشته باشد. با قرار گرفتن حیدریه در دفاع چپ تعداد تازه‌‌واردها در بازی سپاهان به شش نفر رسید و حتی برانکو از محمد انصاری هم استفاده کرد تا هر 7 بازیکن جدیدش در همان سه هفته ابتدایی به میدان بروند.

 

حالا و در هفته چهارم ترکیب پرسپولیس باز هم تغییراتی خواهد داشت اما اگر نوراللهی به بازی امروز برسد فقط رضاییان است که فصل قبل در این تیم نبوده و این می‌تواند اتفاق خوبی در ترکیب پرسپولیس باشد.

 

* این هفته هم تغییرات ادامه دارد

برانکو با وجود حضور 6 هفته‌ای در ترکیب پرسپولیس طی دو ماه پایانی فصل گذشته هر هفته تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد می‌کند که البته بخشی از آن به نتیجه نگرفتن مربوط می‌شود و بخشی دیگر اجباری است.

 

برانکو در بازی اول پنج بازیکن جدیدش را در ترکیب اصلی قرار داد. او در هفته دوم چهار تغییر در ترکیب اصلی‌اش داد که یکی از آنها (خالقی‌فر جای کفشگری) اجباری بود. او در هفته سوم نیز 4 مهره را تغییر داد و یک جابه‌جایی در پست‌های بازیکنان داشت که در این تغییرات یکی به خاطر محرومیت نوروزی اجباری بود.

 

به نظر می‌رسد این تغییرات در بازی هفته چهارم هم همچنان ادامه داشته باشد و حداقل پنج و حداکثر شش تغییر در ترکیب اصلی پرسپولیس رخ خواهد داد و مکانی، بنگر، حاتمی، نوراللهی و نوروزی جایگزین صادقی، ماریچ، حیدریه، کفشگری و احمدزاده می‌شوند. البته در خصوص بازی نکردن احمدزاده شک و شبهاتی وجود دارد و مشخص نیست برانکو در قبال بازی کردن او یا نوروزی هافبک راست چه تصمیمی می‌گیرد.

 

* تا کجا ترکیب عوض می‌شود؟

ظاهرا تغییرات برانکو تا جایی که او به فرم دلخواهش در فوتبال و کسب نتیجه برسد ادامه خواهد داشت ضمن اینکه محرومیت، مصدومیت و ناآمادگی بازیکنان همیشه چالش‌هایی است که از دست سرمربی خارج است و تغییرات اینچنینی به او تحمیل می‌شود.

 

حال با در نظر گرفتن تداوم این تغییرات اجباری پیش‌بینی می‌شود دامنه تغییرات برانکو تا بازی هفته آینده یعنی دیدار با فولاد قبل از تعطیلات لیگ ادامه داشته باشد اما سوال اینجاست که اگر در این دو بازی پروفسور و تیمش نتیجه نگیرند آیا برای چیدن ترکیب اصلی و Stable در بازی ششم برانکو روی نیمکت خواهد بود یا دیگر فرصتی به او داده نمی‌شود؟

 

* 5 بازیکن جدید و یک بازیکن همیشه ذخیره؛ بازی اول (پدیده)

علیپور، کمندانی

نوروزی، کفشگری، کامیابی‌نیا، احمدزاده

رضاییان، بنگر، ماریچ، حاتمی

صادقی

 

* چهار تغییر؛ بازی دوم (استقلال خوزستان)

طارمی، عالیشاه

نوروزی، خالقی‌فر، کامیابی‌نیا، احمدزاده

رضاییان، نورمحمدی، ماریچ، حاتمی

صادقی

 

* چهار تغییر؛ بازی سوم (سپاهان)

طارمی، علیپور

احمدزاده، کفشگری، کامیابی‌نیا، عالیشاه

رضاییان، اومانیا، ماریچ، حیدریه

صادقی

 

* حداقل پنج تغییر؛ بازی چهارم (ذوب‌آهن)

طارمی، علیپور

نوروزی، نوراللهی، کامیابی‌نیا، عالیشاه

رضاییان، اومانیا، بنگر، حاتمی

مکانی


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها