کد خبر: ۳۳۴۱۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۱۲ دی ۱۳۹۰
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد واعظی و دست اندرکاران برگزاری کنگره آخوندخراسانی عصر دوشنبه با حضور در منزل حجت الاسلام کفایی از ایشان قدردانی کردند.

وی در این دیدار با قدردانی از زحمات نوه آخوند خراسانی در روند برگزاری کنگره مرحوم آخوند اضافه کرد: نقل خاطرات آخوند خراسانی بسیار در شخصیت و روح طلاب اثرگذار است.

واعظی با بیان اینکه کنگره آخوندخراسانی به خوبی برگزار شد افزود: استقبال بسیار خوبی از سوی طلاب و استادان حوزه از این کنگره صورت گرفت و افرادی هم که فرصت حضور نداشتند احساس زیان کردن داشتند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه با اشاره به حضور آیت‌الله صافی گلپایگانی در این کنگره تاکید کرد: نفس حضور ایشان با کهولت سن درس بزرگی برای طلاب است.

وی افزود: ایشان با حضور در کنگره نسبت به مقام آخوند ادای دین و احترام و سخنرانی پرحرارتی هم ایراد کردند.

تاکید بر معرفی بعد اخلاقی آخوند

حجت الاسلام واعظی با تأکید بر تلاش بیشتر برای تبیین شخصیت اخلاقی آخوند خراسانی، تصریح کرد: شخصیت اخلاقی آخوند تحت الشعاع شخصیت علمی وی است.

وی با اشاره به برخی نوشته‌ها درباره مکالمه آخوندخراسانی و شاگرد ایشان " شیخ آقابزرگ " در شورای استفتای آخوند گفت: این واقعه بسیار مهم است و تنها یک فرد که مطالبی در این باره نوشته آن را نقل کرده و بعید است آن طور که در این مطلب آمده شیخ آقابزرگ در شورای استفتاء آخوند حضور داشته است.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهدای لوحی از زحمات نواده آخوند خراسانی تجلیل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها