کد خبر: ۳۳۴۵۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نطق اخیر رئیس ‌جمهور درباره جایگاه هیئت‌های اجرایی در انتخابات امسال گفت: نطق اخیر رئیس جمهور انتخاباتی است.

به گزارش پایگاه 598، محمدنبی حبیبی شامگاه یکشنبه در جمع اصولگرایان خراسان شمالی با بیان اینکه طی یک سال و نیم گذشته ما بحث‌های مختلف انتخاباتی را برای کسب نتیجه در انتخابات اسفند 94 داشته‌ایم گفت: ما در انتخابات پیش رو از ظرفیت‌ها و پیشنهاد‌ها جامعتین استفاده خواهیم کرد و به نظرات آنان احترام می‌گذاریم.

وی با یادآوری اینکه حزب موتلفه اسلامی حتی یک نفر را برای انتخابات معرفی نخواهد کرد و تنها نظر جامعتین ملاک عمل است افزود: این نسخه‌ای است که همه باید برای موفقیت در انتخابات پیش روبه آن متعهد باشند تاکید کرد: به‌طور حتم مهم‌ترین اختلافات درباره مصادیق نامزدها و چگونگی انتخاب افراد اتفاق می‌افتد و به همین خاطر برای رسیدن به ائتلاف  اصولگرایان باید همه به نظر جامعتین توجه و آن را فصل‌الخطاب قرار دهند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی با انتخابات مجلس نهم کاملا متفاوت است گفت: به‌ طور قطع هر فردی که الفبای سیاسی را بداند آن را درک خواهد کرد.

وی بیان داشت: ما در انتخابات هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی رقیب آنچنانی نداشتیم و در نهایت در این دوره‌ها از مجلس اکثریت با اصولگریان شد در حالی که در این دور از انتخابات، فضا به طور کلی  متفاوت است و باید به این موضوع توجه کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه زلف اعتدال و اصلاحات در این دوره به هم پیچیده شده است افزود: آنان برنامه‌های مختلفی را برای انتخابات پیش رو برای پیروزی در انتخابات دارند.

وی همچنین با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور درباره جایگاه هیئت‌های اجرایی انتخابات و شورای نگهبان تصریح کرد: نطق اخیر رئیس جمهور اساسا انتخاباتی است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: باید به جایگاه و خدمات شورای نگهبان در انتخابات  توجه شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها