کد خبر: ۳۳۴۹۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
سؤال ملی زهره طبیب‌زاده و فاطمه آلیا نمایندگان تهران در مجلس از وزیر ارشاد در مورد علت صدور مجوز اکران فیلمی که به حمایت از جریان فتنه و سیاه‌نمایی در جامعه پرداخته است، اعلام وصول شد.
به گزارش پایگاه 598، مهرداد بذرپاش عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

بر این اساس، 5 نفر از نمایندگان مجلس از طرح سؤال خود از حمید چیت‌چیان وزیر نیرو که درباره بی‌برنامگی زیر مجموعه وزارت نیرو در استان چهارمحال بختیاری بود، انصراف دادند که اعلام وصول شد.

همچنین قاسم احمدی‌لاشکی، عبدالوحید فیاضی و  شمس‌الله شریعت‌نژاد نمایندگان نوشهر، چالوس و تنکابن از طرح سؤال خود از چیت‌چیان وزیر نیرو که در زمینه علت عدم اجرای پروژه نیروگاه 500 مگاواتی شهرستان نوشهر بود انصراف دادند که این انصراف از سؤال هم اعلام وصول شد.

سؤال منطقه‌ای موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد در مجلس از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی درباره واگذاری زمین برای طرح‌های دولتی و خصوصی و عدم حمایت از پروژه ریلی مشهد - بجنورد - گرگان و عدم اجرای اصل 48 قانون اساسی اعلام وصول شد.

سؤال ملی زهره طبیب‌زاده و فاطمه آلیا نمایندگان تهران در مجلس از علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد علت صدور مجوز اکران فیلمی که به حمایت از جریان فتنه و سیاه‌نمایی در جامعه پرداخته است، چیست؟ اعلام وصول شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها