کد خبر: ۳۳۵۲۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
آصفری:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از نامه بیش از ۵۰ نماینده برای تعویق تعطیلات پارلمان به منظور بررسی برجام خبر داد و در عین حال گفت که هیات‌رئیسه مجلس توجهی به این درخواست وکلای ملت نکرده است
به گزارش پایگاه 598، بیش از 50 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه خانه ملت خواستار تعویق تعطیلات پارلمان برای بررسی برجام شدند.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  ضمن اعلام این خبر گفت: اگر این نامه مدت بیشتری در بین نمایندگان توزیع میشد امضاهای متعددی برای آن اخذ می‌شد زیرا اغلب نمایندگان خواستار تعویق تعطیلات مجلس بودند.

وی به اهمیت توافق هسته‌ای و آینده پیش روی این توافقات  اشاره کرد و گفت: در این ایام اتفاقات مهمی در این حوزه رخ خواهد داد که در چنین شرایطی مجلس به تعطیلات می‌رود، نمایندگان برای اینکه به وظیفه قانونی خود و درخواست وکلای ملت عمل کنند خواستار تعویق تعطیلات بودند اما هیات رئیسه با آن موافقت نکرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تعطیلات پارلمان باعث می‌شود مجلس خروجی درست و مشخصی برای مذاکرات نداشته باشد تصریح کرد : در این سه هفته کمیسیون‌ها و صحن مجلس تعطیل می‌شود و دیگر نمی‌تواند ابعاد مختلف مذاکرات هسته‌ای را  بررسی کرد.

"در این ایام که کنگره آمریکا برجام را بررسی می‌کند، هیات رئیسه به نامه نمایندگان بی توجهی کرده و می‌خواهد تعطیلات سه هفته‌ای را رقم بزند و تمامی این‌ها درحالی است که در این ایام باید مجلس باز بوده تا نمایندگان به مطالبه ملت برای بررسی ابعاد مختلف توافق هسته‌ای عمل کنند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها