کد خبر: ۳۳۵۲۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، احسان حاج‌صفي بدون شک موفق ترين بازيکن ليگ‌برتر فوتبال ايران در ماه گذشته بوده است.
حاج‌صفي که درخشش خود در ترکيب سپاهان را با ارسال پاس گل در مسابقه اول سپاهان مقابل استقلال‌خوزستان نشان داد، در بازي پرسپوليس يک گل زد و يک پنالتي براي تيمش گرفت و در مسابقه روز گذشته مقابل سايپا هم 2گل براي سفيدپوشان اصفهاني وارد دروازه حريف کرد که در اين بين گل دوم حاج‌صفي از بهترين گل هاي اين فصل ليگ بود. حاج‌صفي اما در پايان مسابقه با چشمان گريان از هواداران سپاهان خداحافظي کرد.
او که به تازگي به تيم‌ملي هم دعوت شده، قصد دارد فوتبال خود را در يک تيم اروپايي ادامه دهد. اما جدايي حاج‌صفي يک خبر معمولي براي سپاهان نيست، اين بازيکن در شرايطي از جمع هم تيمي هاي سابقش جدا خواهد شد که پيش از اين 3 بازيکن اصلي سپاهان لئونادرو پادوواني، لوسيانو پريرا و البته محرم نويدکيا از جمع 18 بازيکن اصلي سپاهان کنار مانده بودند. محرم به دليل مشکلات حل نشده با مديريت سپاهان و دو بازيکن برزيلي به دليل تخلف آشکار در انتقال به اين باشگاه. حالا با جدايي حاج‌صفي فهرست 18 نفره سپاهان به 14 نفر تقليل پيدا خواهد کرد و اين در شرايطي است که مهدي شريفي هم که يکي از بازيکنان اصلي سپاهان محسوب مي‌ شود، در حال جدايي از جمع طلايي پوشان است. اگر سپاهان با جدايي شريفي موافقت کند عملا 5 بازيکن اصلي خود را از دست داده که اين اتفاقي بي سابقه در فوتبال ايران محسوب مي‌ شود.
نکته جالب اين است که محمدرضا خلعتبري بازيکن موثر سپاهان هم در بازي روز گذشته به دليل دريافت کارت زرد محروم شد تا شايد سپاهان ضعيف ترين بنيه ممکن را براي رقابت حساس هفته آينده مقابل تراکتور داشته باشد. با همين وضعيت است که به نظر مي‌ رسد سپاهاني ها با جدايي شريفي موافقت نکنند. چراکه امکان ندارد تيمي با اين تعداد بازيکن بزرگسال بتواند در يک فصل به رقابت ادامه دهد. صد البته حالا مسووليت محرم نويدکيا هم نسبت به باشگاهي که هويت خود را از آنجا گرفته است، بيشتر خواهد بود. تيمي که با همه مشکلات با قدرت صدرنشين ليگ است.
منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها