کد خبر: ۳۳۵۵۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
واکنش امیر آبادی به اظهارات برخی مسئولان کشور:
احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از صحبت اخیر وزیر اقتصاد در خصوص مصیبت عظمای یارانه‌ها گفت: قیمت‌ها را کاهش دهید تا مردم خواهان یارانه نقدی نباشند.
به گزارش پایگاه 598، احمد امیرآبادی فراهانی گفت: وزیر اقتصاد گفته است شب پرداخت یارانه‌ها، شب مصیبت عظمای دولت است. آقای وزیر معوقات بانکی ویژه‌خواران مصیبت عظما نیست؟ مشکل گرانی و بیکاری مصیبت عظما نیست؟ همین ۴۵ هزار تومانی که هر ماه به مردم داده می‌شود مصیبت عظما است؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای طیب نیا شما قیمت بنزین، گازوئیل، آب و برق را بالا برده‌اید آیا یارانه‌ها را افزایش داده‌اید؟ خانواده‌هایی در این کشور از طریق همین یارانه‌ها زندگی می‌کنند خواهشا جلوی ریخت و پاش‌ها و حقوق‌های میلیونی و ویژه‌خواری‌ها را در دولت و مناطق آزاد را بگیرید.

این نماینده اعتقاد دارد اگر قیمت‌های کالاها به گذشته برگردد مردم هرگز خواهان یارانه نقدی نخواهند بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصاحبه معصومه ابتکار با خبرگزاری بی‌بی‌سی گفت: خانم ابتکار به جای مصاحبه با بی‌بی‌سی و پرداختن به مباحث سیاسی و انتخاباتی به داد دریاچه نمک و حوض سلطان برسد.

وی ادامه داد: در چند سال آینده اگر وضعیت خشکسالی این دو دریاچه ادامه پیدا کند مردم قم، تهران و سمنان به مشکل خواهند خورد و زندگی برای آن‌ها سخت خواهد شد.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به بازگشایی سفارت بریتانیا در ایران اظهار داشت: استاد همه رذالت‌ها بین المللی و تفرقه‌افکنی انگلیس مکار است و مسئولیت شیطنت‌های بعدی انگلیس در ایران بر عهده کسانی است که زمینه حضور مجدد آنان را فراهم کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به مصاحبه اخیر مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انصاری گفته است نمایندگان به جای استیضاح وزراء به لوایح و طرح‌های عقب افتاده بپردازند. آقای انصاری کدام استیضاح؟ هیات رئیسه مجلس همراه دولت است و اجازه طرح استیضاح نمی‌دهد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر کدام لایحه مهم اقتصادی دولت به مجلس آمده است که بررسی نشده است، فراموش نکنید مجلس در ۳ ماه پایانی سال گذشته برای رسیدگی به سه لایحه مهم دولت سه شیفت کار کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: آقای انصاری شما به عنوان رابط دولت و مجلس پیگیری کنید تا قوانینی که مجلس تصویب کرده است و دولت اجرا نمی‌کند عملی کند تا مشکل مردم حل شود.

منبع: قم نا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها