کد خبر: ۳۳۵۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۳ دی ۱۳۹۰
هکرهای «انونیموس»، «تیم پویزن» و دیگر گروه‌های هک دنیا با انتشار فیلمی اعلام کردند که در عملیاتی مشترک با نام «آزادسازی فلسطین» ظرف سال جاری میلادی به سایت‌های صهیونیستی حمله سایبری خواهند کرد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، پایگاه خبری «سافت پدیا» با اعلام این خبر به بخشی از اعلامیه این هکرها اشاره کرد و نوشت: «سرزمین و آزادی فلسطینیان غارت شده است و رژیم نژادپرست صهیونیستی، فلسطینیان بی‌گناه را با سلاح‌های شیمیایی غیرقانونی به قتل می‌رساند. دولت‌های جهان جنایات جنگی اسراییل را نادیده می‌گیرند، آیا شما نیز از این روش‌های غیرقانونی و جنایات جنگی غفلت می‌کنید؟»

* هکرها تصمیم دارند با تغییر صفحات سایت‌های صهیونیستی و حامی اشغالگران، آگاهی مردم را بالا ببرند

«انونیموس»، «تیم پویزن» و دیگر گروه‌های هکر سراسر دنیا تصمیم دارند به سایت‌های اسرائیلی و سایت‌های متعلق به صهیونیست‌ها حمله کنند. آن‌ها با تغییر صفحه اصلی این سایت‌ها می‌خواهند آگاهی مردم را بالا برده و به آنان آموزش دهند. آن‌ها می‌خواهند با این کار نشان دهند که مشکلات مردم کشورهای پیشرفته با مشکلاتی که مردم فلسطین هرروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند قابل مقایسه نیست.
«هدف عملیات آزادسازی فلسطین آموزش افراد ناآگاه و ایجاد وحشت در دل تروریست‌ها است. اکنون ورق برگشته و وقت این کار فرا رسیده است.»

* در سال 2012 به بسیاری از وب سایت‌های اسرائیلی و شرکت‌های تأمین کننده بودجه اشغالگران حمله خواهد شد

یکی از هکرهایی که در این عملیات شرکت دارد می‌گوید در سال 2012 بسیاری از وب سایت‌های متعلق به صهیونیست‌ها و شرکت‌هایی که «بودجه اشغال غیرقانونی فلسطین را فراهم می‌کنند» مورد حمله قرار خواهند گرفت. حدود ماه فوریه، این گروه‌ها با همکاری هکرهای فلسطینی حملاتی علیه این رژیم جنایتکار انجام خواهند داد.

* این گروه‌ها براساس اعتقاد خود به اطلاع‌رسانی عمومی این حملات را انجام می‌دهند

این عملیات آخر بر پایه این اعتقاد گروه انجام می‌شود که اگر چیزی بزرگتر از توانایی شماست و نمی‌توانید با آن بجنگید، حداقل می‌توانید بصورت اینترنتی درمورد آن اطلاع‌رسانی کنید، که این امر در برخی مواقع بسیار حیاتی است. در عین حال، عملیات دیگر گروه‌های «انونیموس» و «تیم پویزن»، مانند «اپ‌سنسور‌دیس» و «اپ‌رابین‌هود»، هنوز در حال اجرا هستند.

* عملیات چند روز پیش یکی از این گروه‌ها علیه شرکت «گو ددی» باعث شد این شرکت 30000 مشتری خود را از دست دهد

چند روز پیش شاهد یک عملیات اطلاع‌رسانی ساده اما موفق توسط گروه «انونیموس» علیه شرکت «گو ددی» بودیم که در حمایت از قانون بحث برانگیز «منع سرقت آنلاین» انجام شد. پس از انتشار بیانه ویدئویی، در ظرف دو روز حدود 30000 دامنه اینترنتی از شرکت «گو ددی» به دیگر شرکت‌ها منتقل شد. لازم به ذکر است که هفته گذشته نیز گروه انونیموس اندیشکده آمریکایی استراتفور را نیز هک کرده بود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها