کد خبر: ۳۳۵۹۶۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، مدیر پروژه فاز 3 مسکن مهر پردیس از افزایش 52 هزار تومانی واحدهای این پروژه خبر داد و با بیان این‌که این افزایش به دلیل تعرفه‌های آب، برق و گاز است، گفت: به‌طور میانگین هر متقاضی باید حدود 5 میلیون تومان دیگر پرداخت کند.

سلیم عبدی به تسنیم گفته بود: پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن  بر اساس دستورالعمل شماره 3 وزارت راه و شهرسازی مشمول افزایش قیمت شده است.

وی با بیان این‌که افزایش قیمت هر مترمربع پروژه‌های مسکن مهر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن حدود 67 هزار تومان است، بیان کرد: این شرکت 15 هزار تومان -بابت تاخیر- جریمه شده و به این ترتیب متقاضیان باید برای هر مترمربع حدود 52 هزار تومان پرداخت کنند.

وی با بیان این‌که این افزایش قیمت به دلیل گران شدن تعرفه آب، برق و گاز است، تاکید کرد: تعرفه برق تک فاز 250 هزار تومان بود که -وزارت نیرو- الان بابت آن یک میلیون و 60 هزار تومان می‌گیرد، از سوی دیگر تعرفه برق 32 آمپر سه فاز  3.5 میلیون تومان و تعرفه برق سه فاز 52 آمپر 5.5 میلیون تومان است.

مدیر پروژه فاز مسکن مهر پردیس یادآور شد: تعرفه آب از 450 هزار تومان به یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافته ضمن آن‌که کنتور برق را 120 هزار تومان می‌گرفتیم که الان قیمت آن به 214 هزار تومان افزایش یافته است.

این در حالی است که معاون وزیر راه و شهرسازی روایت دیگری را از دلیل افزایش قیمت مسکن مهر بر اساس دستورالعمل شماره 3 بازگو می‌کند. محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با بیان این‌که در سال‌های 87، 88 و 89 قراردادهای یکساله‌ای با پیمانکاران امضا شد، گفت: این دولت زمانی به سرکار آمد (سال 92) که اصلا نباید مسکن مهری را تحویل می‌گرفت چون خلاف قانون بوده و تمام شده است.

وی با تاکید بر این‌که پول گرفتن از مردم سخت است، افزود: یک ریال از پول‌های دریافتی -متقاضیان- در حساب ما نیست و واریز یک ریال به حساب دولت ممنوع است.

وی با بیان این‌که افزایش قیمت مسکن مهر را ما نمی‌گیریم مردم را به نوعی عامل افزایش قیمت‌ها دانست و بیان کرد:‌ به دلیل این‌که مردم دیر پول را دیر داده‌اند یا نداده‌اند، قیمت ساخت مقداری افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در واکنش به این موضوع که چگونه یکی از مدیران شرکت عمران گران شدن خدمات زیربنایی و روبنایی را دلیل افزایش 67 هزار تومان مسکن مهر فاز 3 پردیس اعلام کرده است، تصریح کرد: الان  برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی نمی‌توانیم از آورده متقاضیان استفاده کنیم.

به گزارش تسنیم، پروسه افزایش قیمت سایر پروژه‌های مسکن مهر پردیس در حال انجام است، اما در این میان مشخص نیست چرا مدیران و مسئولان شرکت عمران شهرهای جدید و پردیس در این زمینه اظهارات ضد و نقیض را در خصوص دلیل افزایش قیمت مسکن مهر مطابق دستورالعمل شماره 3 مطرح می‌کنند. این احتمال وجود دارد که مدیران عالی‌رتبه شرکت عمران شهرهای جدید در جریان برنامه‌های اجرا شده توسط مدیران رده‌ میانی خود نیستند، شاید هم از این اقدامات مطلع هستند، اما اطلاعات آنها در این زمینه ناقص است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
دوستان عزیر شما کی از مسئولین محترم حرف راست شنیده اید که بار دومشان باشد.اینها یک مشت دروغگو از خدا بی خبرند مرفهین بی درد فرا که این دولت هم بره یه مشت بابک زنجانی از اینا هم میزنه بیرون ..عموم مردم کیلویی چند میکن هرکی نداره بره بمیره.........نریمان میگه گرون نشده ولی من میگه اگه گرون نشده چرا نقدی که قرار بود 28تا باشه شده 32.400و وام که قرار بود 25تا باشه شده 33تا اختلاف همان12تای مد نظر دوستان دزدمان ...........اختلاف 12 میلیون برای کسیکه همه هست و نیستش فروخته28تا رو جور کرده خیلی سخته ولی برای دوستانی که با خودکار و افکار پلیدشون دارن هی فی رو میبرن بالا مشکل خاصی نداره ...وزیر مرفه میگه هرکی نداره بفروشه فک نمیکنه اینیکه میگه بفروشه فقط امتیاز یهک واحد نیست تمام امید و آرزوی یه خانواده قشر ضعیف.........واقعا خدا همتون رو لعنت کنه همین و بس
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها