کد خبر: ۳۳۶۰۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه وزارت علوم تا به حال اقدام مقتضی برای برگرداندن حقوق تضییع شده دانشجویان بورسیه انجام نداده است،گفت: قوه قضائیه باید به عنوان مدعی‌العموم برای احقاق حقوق دانشجویان به موضوع بورسیه‌ها ورود کند.
محمدرضا مرندی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس اظهار داشت: انتظار می‌رفت پس از سخنان مقام معظم رهبری پیرامون موضوع بورسیه‌ها و ظلمی که به بسیاری از دانشجویان شد، وزارت علوم دست بکار می‌شد و اقدامات اصلاحی در این خصوص را انجام می‌داد.

وی افزود: این درحالی است که پس از گذشت حدود 2 ماه از سخنان مقام معظم رهبری نه تنها اقدام مؤثری از سوی وزارت علوم صورت نگرفته بلکه همان روند قبلی نیز ادامه پیدا کرده است.

این استاد دانشگاه خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: خوب است در این وضعیت نمایندگان مجلس جدی‌تر وارد شوند و به وزیر علوم بابت عدم اقدام مقتضی نسبت به مسئله بورسیه‌ها تذکر دهند.

مرندی در پایان خاطرنشان کرد: البته قوه قضائیه باید به عنوان مدعی‌العموم نسبت به احقاق حقوق تضییع شده دانشجویان ورود کند و با افرادی که مسبب این ظلم به دانشجویان بودند، برخورد کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها