کد خبر: ۳۳۶۴۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
بیست و ششمین همایش بانکداری اسلامی دقایقی پیش با حضور مسئولان ارشد و کارشناسان مالی و بانکی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز به کار کرد .
به گزارش پايگاه 598، این همایش با شعار "تجربه جهانی بانکداری اسلامی ، روش های تأمین مالی ، ابزارها ، محصولات و خدمات بانکداری اسلامی" و با هدف بررسی تجربه بانکداری اسلامی در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به مدت دو روز برگزار می شود.

بررسی تجربه بانکداری اسلامی در کشورهای اسلامی ، بررسی تجربه بانکداری اسلامی در کشورهای غیراسلامی، بررسی الگوی تأمین مالی، تجهیز منابع و خدمات بانک­ها و یا نهادهای مالی اسلامی بین­ المللی از موضوعات این همایش است.
در همایش بانکداری اسلامی همچنین نوآوری­ها در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران در زمینه شیوه­ های تجهیز منابع، روش­های تأمین مالی، بکارگیری ابزارها، ارائه خدمات و محصولات، شیوه ­های تعامل نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران با بانک­ های بین المللی اسلامی و غیراسلامی‌ و راهکار­های جدید مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
براساس برنامه همایش، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و ولی ا... سیف رئیس کل بانک مرکزی سخنران اصلی آیین گشایش این همایش هستند و آیت ا... تسخیری مشاور مقام معظم رهبری نیز در این همایش حضور دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها