کد خبر: ۳۳۷۲۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
نامه جمعی از دانشجویان بورسیه به رئیس رسانه ملی:
جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه ای خطاب به رئیس سازمان صداوسیما خواستار ورود رسانه ملی به پخش برنامه های تخصصی و مناظرات در ماجرای بورسیه ها شدند. در این نامه آمده است: " از شما استدعا داریم ویروس فتنه گری را با روشنگری عالمانه از کالبد سازمان امور دانشجویان زدوده و ناقلان این ویروس مرگبار را با اعجاز رسانه، بی اثر و خنثی کنید".
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه ای خطاب به رئیس سازمان صداوسیما خواستار ورود رسانه ملی به پخش برنامه های تخصصی و مناظرات در ماجرای بورسیه ها شدند. متن این نامه که نسخه ای از آن برای پایگاه 598 ارسال گردیده است به این شرح است.

جناب آقای دکتر سرافراز
ریاست محترم سازمان صدا و سیما

با سلام و احترام

دانشجویان و دانش آمو ختگان بورسیه، ماه هاست از رسانه ها و خبرگزاری های مختلف، درخواست ورود و روشنگری درمورد وضعیت مظلومانه بورسیه ها را داشته و خواهان بررسی ابعاد و زویای پیدا و پنهان این سناریوی رازآلود و افشای اهداف مکتوم آن هستند. با عنایت به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نگاه به حجم اعمال ظالمانه و حرکات خارج از روال و قانون در این پرونده توسط فتنه گران، لزوم حضور و ورود صدا و سیما و پخش برنامه های تخصصی در این فتنه آکادمیک و برپاداشتن یک 9 دی دیگر در برخورد با این فتنه، لازم و واجب به نظر می رسد.

مسلما 9 دی آکادمیک، برنامه ریزی فتنه گران برای بی خاصیت کردن دانشگاه ها و شکستن اقتدار علمی و ایجاد افت در رشد علمی را خنثی کرده و مراکز آکادمیک را به روال اصلی خود باز میگرداند. این روزها دانشجویان بورسیه در آستانه سال جدید با بلاتکلیفی و سرگردانی عجیبی روبرو شده و به دلیل اقدامات کاملا سیاسی، هیچ دورنمای روشنی از حل مساله خود از طرف وزارت علوم نمی بینند. از سوی دیگر دانش آموختگان نخبه و مظلوم دارای مدرک دکتری که دارای درخشان ترین رزومه های علمی و پژوهشی هستند با کارشکنی دانشگاه ها و آیین نامه های نامرئی وزارت علوم روبرو شدند و در ترم جاری تحصیلی نیز باید معطل و سرگردان باقی بمانند.

نمونه هایی از دانشمندان نخبه در میان دانش آموختگان بورسیه ای که با این ظلم خائنانه روبرو شده اند و از دانشگاه های درجه دو و سه، عدم نیاز غیرقانونی گرفتند، وجود دارد که ما حاضر و مایل به ارائه اطلاعات علمی آنها به شما و حضور آنها در برنامه های مختلف تلویزیونی هستیم. امید آن داریم که با مساعدت حضرتعالی، امکان حضور و معرفی این افراد در صدا و سیما فراهم گردد.

همچنین دانشجویان بورسیه آمادگی کامل دارند در نشست های مختلف، ابعاد متفاوت ظلم به بورسیه ها و افت حیرت آور شتاب رشد علمی کشور را به صورت تخصصی مورد بحث قرار دهند و در این زمینه، چندین بار وزیر علوم را نیز به پاسخگویی و مناظره دعوت کرده اند ولی پاسخی از طرف وزیر علوم دریافت ننموده اند.

در پایان از شما استدعا  داریم ویروس فتنه گری را با روشنگری عالمانه از کالبد سازمان امور دانشجویان زدوده و ناقلان این ویروس مرگبار را با اعجاز رسانه، بی اثر و خنثی کنید. ما در تمامی این مسیر آمادگی حضور و مقابله با جریان فتنه آکادمیک را داشته و حاضر به همکاری های گستردهو ثمر بخش مقابل هستیم.

به امید پایان یافتن این ظلم عامدانه عظیم و پایان سیاسی کاری در مهد علم و دانش

جمعی از دانشجویان بورسیه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها