کد خبر: ۳۳۷۳۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص رفتارهای کرار جاسم، حمایت پرویز مظلومی از این بازیکن و ... صحبت‌ کرد که در زیر می‌آید:

* تسنیم: اظهارات روز گذشته شما در مورد کرار جاسم با استقبال هواداران روبه‌رو شد، اما چرا پرویز مظلومی اصرار دارد این بازیکن در استقلال بماند؟

کرار در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته و باید پاسخگوی رفتارش باشد. او به مربیان استقلال بی‌احترامی و بدون اجازه اردو را ترک کرده است.

* تسنیم: کرار گفته که با اجازه پرویز مظلومی اردو را ترک کرده است...

اصلاً چنین چیزی درست نیست. مظلومی به من و باشگاه نامه نوشته است که کرار بدون اجازه اردو را ترک کرده و باید در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بگیرد. مظلومی تأکید کرده که تکلیف کرار باید مشخص شود. فرزاد مجیدی به عنوان مسئول اردو وظیفه‌اش بود که همه چیز را کنترل کند. او به کرار گفته بود که اردو را ترک نکند، ولی کرار بدون اجازه از اردو خارج شده بود. به شخصه با کرار کاری می‌کنم که بفهمد اینجا باشگاه استقلال است و نمی‌تواند هر کاری دلش خواست انجام دهد.

* تسنیم: پس چرا مظلومی روز گذشته (جمعه) از او حمایت کرد؟

مظلومی حمایتی نکرد. کرار بازیکن تیمش است، ولی در نامه‌ای که نوشته خواستار برخورد با این بازیکن شده است.

* تسنیم: بازیکنان استقلال از رفتارهای کرار ناراحت هستند.

طبیعی است که ناراحت باشند. همه بازیکنان یک هفته در اردو بودند و زحمت زیادی کشیدند که خودشان را آماده کنند.

* تسنیم: مسعود معینی گفته که اسپانسر به تعهداتش عمل نکند، باید سراغ اسپانسر دیگری رفت. با این کار موافق هستید؟

ما مشکلات مالی داریم، ولی یکسری موانع جلوی پای اسپانسر وجود دارد. به عنوان مثال در رابطه با چک‌هایی که اسپانسر داده است مشکلاتی به وجود آمده و به خاطر اینکه باشگاه استقلال دولتی است، نمی‌توان از چک مدت‌دار استفاده کرد. اگر این موانع حل شده و راهکاری برای آن پیدا شود، مشکلات ما به حداقل می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها