کد خبر: ۳۳۷۴۴۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
بی‌انظباطی‌های کرار بازیکن عراقی آبی‌پوشان پایتخت همچنان دارد و مسئولان استقلال برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن جلسات متعدد برگزار می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598، همان طور که می‌دانیم جاسم‌ کرار بازیکن عراقی آبی‌پوشان پایتخت مدت‌هاست که تیم بزرگی همچون استقلال را با حاشیه‌های متعددی مواجه کرده است و هر بار مسئولان استقلال در مقابل این بازیکن عراقی کوتاه می‌آیند و معلوم نیست که چرا آبی‌پوشان پایتخت با این بازیکن مدارا می‌کنند.

جاسم کرار بازیکنی است که به خود اجازه می‌دهد فدراسیون فوتبال را زیر سوال ببرد و تیم استقلال را به حاشیه بکشاند و به هر کسی بی‌احترامی کند و مسئولان آبی‌پوش هر بار جلسات متعددی را برای مشخص‌کردن وضعیت این بازیکن تشکیل می‌دهند اما در نهایت بار هم کرار در استقلال ماندنی می‌شود و تمامی این مسائل جای سوال دارد که چرا مسئولان استقلال در مقابل چنین بازیکنی ضعف نشان می‌دهند؟

از نظر کارشناسان اگر بهترین بازیکن دنیا هم در تیم بزرگی بود بزرگی بود با این وضعیت تا به حال اخراج می‌شد.

بهتر است مسئولان استقلال هر چه زودتر وضعیت این بازیکن بی‌انظباط را مشخص کنند تا تیم دچار حاشیه نشود.

علی نظری جویباری در خصوص آخرین تصمیمات باشگاه استقلال در ارتباط با بی‌انظباطی‌های کرار گفت: با توجه به جلسه‌ای که امروز در خصوص رسیدگی به وضعیت کرار با مدیر عامل باشگاه داشتیم در نهایت قرار شد جلسه دیگری را با حضور کرار و مدیر برنامه‌های او برگزار کنیم تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی درباره وضعیت ریوالدو باربوسا و اینکه خواستار جدایی از استقلال شده است بیان کرد: ریوالدو باربوسا خواستار جدایی از استقلال شد که باید این مساله به اطلاع مظلومی برسد حمایت‌های لازم صورت بگیرد تا بتوانیم تصمیم‌ نهایی بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها