کد خبر: ۳۳۷۶۶۶
زمان انتشار: ۰۸:۳۲     ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، معامله گران فرابورس ایران در روز جاری، 392 میلیون و 720 هزار ورقه بهادار به ارزش 920 میلیارد و 200 میلیون ریال را خرید و فروش کردند و آیفکس هم با کاهش 6.8 واحدی نسبت به روز گذشته روی عدد 731.56 ایستاد.

در حالی که امروز هلدینگ خاورمیانه با خرید و فروش 7 میلیون و 90 هزار سهم به ارزش 21 میلیارد و 300 میلیون ریال، بیشترین حجم و ارزش معاملات را در اختیار گرفت، قند شیروان، زغال سنگ پروده طبس و بیمه نوین بییترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیشترین افت قیمت نصیب بیمه میهن، گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان و باغمیشه شد.

همچنین، نماد پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر منفی را بر( شاخص فرابورس) آیفکس داشت و نماد شرکت های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، بانک دی، توسعه خدمات دریایی وبندری سینا، پالایش نفت تهران، قاسم ایران و سرمایه گذاری مسکن تهران پربیننده ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.

طبق این گزارش، صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان بیشترین حجم معاملات( صندوق های قابل معامله) ETF را با خرید و فروش 4 میلیون و 800 هزار سهم رقم زد و داد و ستد 28 هزار و 743 ورقه مرابحه سه ماهه مگا موتور در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها