کد خبر: ۳۳۸۳۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
فرمانده ناجا از تمهیدات لازم برای تردد زوار در ایام اربعین سال جاری خبر داد و گفت: داشتن گذرنامه از سوی رائرین یکی از نیازهای اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسین اشتری صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: نیروی انتظامی تمهیدات لازم را برای تسهیل در تردد و نظم و امنیت برای ایام اربعین تدارک دیده است.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین توصیه های پلیس به زائرین عزیز این است که حتما با گذرنامه و ویزا در مرزهای زمینی کشور حضور داشته باشند.

فرمانده ناجا بیان داشت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی برای دولت در تردد برای اربعین سال جاری افزایش گیت های ورود و خروج به میزان ۹۶ گیت بوده است.

سردار اشتری عنوان کرد: یکی دیگر از مهمترین اقداماتی که نیروی انتظامی برای تردد زوار در دستور کار خود قرار داده مدیریت تردد خودروها چه شخصی و چه عمومی از مبدا برای ورود به مرزهای زمینی است.

وی بیان دشت: خوشبختانه ۸۰ درصد مردم به توصیه های پلیس گوش می دهند و در این زمینه حتما برای تردد در زمان اربعین از توصیه های پلیس استفاده کنند.

فرمانده ناجا عنوان کرد: در حال حاضر تمام تمهیدات لازم از سوی نیروی انتظامی اندیشیده شده و قطعا تا قبل از اربعین مشکلات زیرساختی و نیازمندی ها حل می شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها