کد خبر: ۳۳۸۶۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3 بر 2 و مقابل چشمان خولیو ولاسکو مغلوب قهرمان جهان شد.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 7:40 به وقت تهران در سالن هاماماتسو آرنا چهارمین مسابقه خود در جام جهانی 2015 را برابر لهستان آغاز کرد.

 

این دو تیم در حالی برابر هم قرار گرفتند که پیش از این مسابقه تیم ملی لهستان در سه دیدار خود در جام جهانی 2015 موفق به شکست تیم های روسیه، آرژانتین و تونس شده و از هر سه بازی حداکثر امتیاز را کسب کرده و با 9 امتیاز به علت معدل ست کمتر، پایین تر از ایتالیا و امریکا در رده سوم جدول رده بندی قرار داشت.

 

در طرف مقابل ایران، از سه بازی گذشته خود دو پیروزی برابر تونس و ونزوئلا و یک شکست برابر آرژانتین را در کارنامه خود داشت.

برای تماشای این مسابقه با توجه به حساسیت دیدار ایران و لهستان تماشاگران بیشتری نسبت به دیدارهای گذشته به سالن هاماماتسو آرنا آمده بودند. این در حالی بود که تعداد ایرانی ها هم نسبت به بازی های گذشته بیشتر شده بود و آنها به صورت هماهنگ تیم ملی کشورمان را حمایت می کردند.

 

امتیاز دهم برای ایران در ست اول با درخواست ویدیوچک توسط کواچ کسب شد؛ داور در این صحنه توپ را داخل اعلام کرده بود، در حالی که توپ با اختلاف به خارج رفته بود.

 

در امتیاز 22 بر 15 هم سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخواست بازبینی مجدد صحنه کرد که این بار درخواست وی درست نبود و نظر داور صحیح بود.

 

در ست دوم و در امتیاز 7 بر 6 به سود لهستان این بار آنتیگا برای سرویسی که کوبیاک زد درخواست بازبینی مجدد کرد که البته درخواست وی درست بود و داور به اشتباه توپ را خارج اعلام کرده بود.

 

در امتیاز 12 بر 9 به سود ایران بازهم آنتگیا درخواست ویدیوچک کرد که این بار نظرش اشتباه بود و تصمیم داور صحیح بود.

 

اعتراض های کوبیاک، بازیکن شماره 13 و کاپیتان لهستان در این مسابقه موجب شد تا داور در ست دوم به وی کارت زرد نشان دهد.

 

در ست دوم کواچ یک بار درخواست بازبینی مجدد صحنه داشت که نظر وی اشتباه بود و داور به درستی توپ را خارج اعلام کرده بود.

 

خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین و کادر فنی این تیم از اواسط ست دوم خود را به سالن رساندند و تا دقایقی بازی ایران را تماشا کنند؛ آنها در آخرین بازی امروز باید برابر روسیه قرار بگیرند.

 

ولاسکو که پس از شکست دادن ایران با آرژانیتن گفته بود که برای ایرانی ها ناراحت است این بار هم چهره مغمومی داشت و به نظر باز هم از شکست ایران ناراحت است.

 

در حالی که در ست سوم گوینده سالن بارها نام لهستان را صدا زد تا تماشاگران هم این تیم را تشویق کنند، اما صدای تشویق ایرانی های حاضر در سالن قطع نمی شد و سایر تماشاگران هم مجبور می شدند از ایران حمایت کنند.

 

کواچ در ست سوم دوبار درخواست وقت استراحت کرد که در یک صحنه امتیاز به ایران رسید و در صحنه دیگر نظر داور درست بود و لهستانی ها امتیاز گرفتند.

 

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در تمام طول بازی ایستاده بود و عملکرد ملی پوشان کشورمان را تماشا می کرد.

 

در ست چهارم تماشاگران ایرانی، با شعار "یا علی مدد" و "ایرانی با غیرت" از ملی پوشان کشورمان حمایت می کردند. در پایان مسابقه بازیکنان ایران به سمت تماشاگران ایرانی رفتند و از حمایت های آنها تشکر کردند.

 

تیم ملی والیبال ایران فردا از ساعت 14:10 به وقت تهران در آخرین مسابقه مرحله نخست خود در جام جهانی 2015 باید به مصاف روسیه برود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها