کد خبر: ۳۳۸۷۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۱ شهريور ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، شرکت سامسونگ که پیش از این در پشت نقاب «مسئولیت شرکتی»، حرکت‌های زیرپوستی فرهنگی را با تأسیس مدارس خیریه در کشور آغاز کرده بود، این بار از دری دیگر وارد شده است. روزنامه جوان در این باره نوشت: يكي از تهـديدات اصلي توليد داخـلي نفـوذ شركت‌هـاي خارجـي در بدنه دستگاه‌هـاي دولتي براي تصميم‌سازي به نفـع واردات كالاهـاي مشابه داخـل است.

 

به گزارش «جوان» بعد از تهديد عده‌اي واردكننده روغن نباتي مبني بر فشار آوردن به توليد‌كنندگان داخلي اين‌بار خبرها حاكي از انتصاب سرپرست جوان صنايع سازمان صنعت و معدن استان تهران به سمت مدير عاملي شركت سامسونگ است. وي كه گفته مي‌شود هنوز اعمال اداري بازخريدي‌اش به اتمام نرسيده، قرار است از اين پس در خدمت شركتي باشد كه نه فقط رقابتش مضر براي توليدات مشابه است بلكه صدها ميليارد تومان نيز صرف فعاليت‌هاي ضد‌ايراني مي‌كند تا خوش رقصي‌اش براي صهيونيست‌ها مقبول افتد.

 

  بديهي است اگر نتوانيم اين انتصاب را به وجود رابطه‌اي مشكوك ميان وزارت صنعت، معدن و تجارت و اين شركت كره‌اي تعميم بدهيم لا‌اقل بايد نهاد‌هاي نظارتي بر اين امر حساس شوند تا خداي ناكرده انتصاب چنين افرادي باعث نفوذ شركت‌هاي بزرگ جهاني در تصميم‌سازي‌ها و برنامه‌ريزي به ضرر توليد داخل نشود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها