کد خبر: ۳۳۸۸۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه جوانان حزب‌ اللهی به دنبال استمرار ارزش‌های انقلابند، گفت: چگونه است برخی به جوانان حزب‌ اللهی که در دفاع از اصول امام (ره) و انقلاب قدم برمی‌دارند انگ افراطی می‌‌زنند اما به فتنه‌گران خیر!

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا مرندی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص که «در داخل عده‌ای مدام جوانان حزب‌اللهی را با تعابیری نظیر افراطی می‌کوبند که این کار بسیار غلط است»، اظهار داشت: از ویژگی‌های جوانان انقلابی آرمان‌گرایی، عدالتخواهی و ارزش‌گرایی است که همین موارد را از مسئولان نیز مطالبه می‌کنند.

وی با بیان اینکه جوانان حزب‌ اللهی بدنبال استمرار ارزش‌های انقلابند، گفت: اما برخی مسئولین بخاطر گرایش محافظه‌کارانه و یا برخی جریانات سیاسی یا تجدیدنظر طلب بخاطر منافع سیاسی‌شان با بان روحیه آرمانخواهی و عدالتخواهی و انقلابی جوانان حزب‌اللهی سر سازگاری ندارند و تلاش می‌کنند با انگ افراطی جوانان حزب‌اللهی را به حاشیه ببرند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: چگونه است برخی به جوانان حزب‌ اللهی که در دفاع از اصول امام خمینی (ره) و انقلاب قدم برمی‌دارند انگ افراطی می‌‌زنند اما به فتنه‌گران و افرادی که ساختارشکن هستند خیر!

مرندی ادامه داد: اگر جوانان ارزشی سخنان و مواضع متفاوتی نسبت با اصول امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی داشتند، شاید بشود به آنان برچسبی زد امام وقتی اینان اصول امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را بازگو می‌کنند چگونه است برخی انگ افراطی به آنان می‌زنند!

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی در پایان خاطرنشان کرد: اگر برخی مسئولین تفریطی هستند اینگونه وانمود نکنند که جوانان حزب‌ اللهی و مدافع ارزش های انقلاب افراطی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها