کد خبر: ۳۳۹۱۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
حمله هماهنگ رسانه‌های اصلاح طلب به جلیلی
جلیلی نه بیسواد است و نه راننده تاکسی! وی مدتی سکاندار پرونده هسته‌ای ایران بوده است، کسانی که «شعار زنده باد مخالف من» سر می‌دهند چرا نمی گذارند یک منتقد انتقادش را بکند؟!

به گزارش پایگاه 598، فارغ از اینکه سعید جلیلی و فریدون عباسی انتقاداتشان به برجام درست است یا غلط، اینهمه هجمه هماهنگ و مدیریت شده از سوی رسانه های اصلاح طلب آنهم تنها به دلیل ابراز نظر در خصوص برجام به خوبی نشان می دهد که زنده باد مخالف من شعاری است برای آنکه خفقان سیاسی ایجاد کنند.

 سعید جلیلی از منظر کارشناسی و با توجه به سابقه ای که در حوزه مذاکرات دارد یکی از شخصیت هایی است که بدون شک حق اظهار نظر در خصوص برجام را دارد. همانطور که حسین موسویان و بسیاری از دیپلماتهای سابق اجازه اظهار نظر دارند.

جلیلی از منظر سیاسی و کارشناسی خود و با توجه به تجربیاتش در حوزه هسته ای، اظهار نظر کرده است و فریدون عباسی نیز به عنوان رییس پیشین سازمان انرژی اتمی در این باره نظر کارشناسی داده است. حالا فرض بر اینکه برداشت های آنها از این مولفه ها اشتباه باشد. چرا باید تخریب شوند؟

اخلاق اسلامی و انسانی حکم می کند که فضا برای اظهار نظر همه باز باشد. اصلاح طلبانی که به بهانه دموکراسی هر روز به نظارت شورای نگهبان حمله می کنند، چرا خود با حداقل ترین شاخصه لازم برای دموکراسی که آزادی بیان است، مخالفت می کنند.

سالهاست که شعار زیبای زنده باد مخالف من از سوی جریان اصلاحات به گوش می رسد اما دریغ از یکبار عمل کردن به این شعار. چندی پیش بهنوش بختیاری به دلیل اظهار نظر هسته ایش مورد هجمه رسانه های اصلاح طلب قرار گرفت و امروز سعید جلیلی و تیم مذاکره کننده سابق.

سعید جلیلی در جلسات کارشناسی کمیسیون برجام نسبت به برجام انتقاد کرده و تاکیدش بر عدم رفع تحریم ها بود. او می گفت که برجام تضمینی برای رفع تحریم ها نیست و این نظر را بر اساس شناخت خود از فضای سیاسی بین الملل ارایه کرد که می تواند مورد پذیرش نمایندگان واقع نشود.

از طرف دیگر محمد جواد ظریف، عراقچی، صالحی و سایر نزدیکان دولت نیز ازبرجام در کمیسیون دفاع کردند. حال این جای سوال است که چرا رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب دائما در حال تخریب و حمله به شخصیت جلیلی هستند؟ در شرایطی که گفت و گو و اظهار نظر می تواند فضای فکری مردم را باز کند چرا به دنبال بسته کردن فضای سیاسی هستند؟

یکی از انتقادهایی که جریان اصلاحات به دوران احمدی نژاد وارد می کنند این است که در آن زمان اجازه سخن گفتن به مخالفان داده نمی شد اما سوال امروز این است که مگر شما اجازه صحبت کردن می دهید؟ چرا جلیلی نباید انتقاد کند. کسانی که داعیه دار گفت و گو بین تمدن ها هستند امروز کوچکترین انتقاد از سوی مخالفین را بر نمی تابند و به هجمه روزنامه های زنجیره ای، مخالفین را منکوب می کنند.

منبع:افکارنیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها