کد خبر: ۳۳۹۳۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از تشدید تنش‌ها در مسجدالاقصی ابراز نگرانی کرد.
به گزارش پایگاه 598، «جان کربی» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از افزایش تنش و خشونت در مسجدالاقصی اظهار نگرانی کرده است.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز برای دومین روز متوالی در راستای اجرای طرح تقسیم‌بندی زمانی و مکانی مسجد‌الاقصی به این مسجد یورش بردند.

روز گذشته در شهر رام‌الله نیز فلسطینیان با برگزاری تظاهراتی اعتراض خود را نسبت به یورش صهیونیست‌ها به مسجد‌الاقصی را اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات تلاش اشغالگران برای تقسیم‌بندی زمانی و مکانی مسجد‌الاقصی را محکوم کردند و گروه‌های ملی و اسلامی و مؤسسات رسمی فلسطین را به مسئولیت‌پذیری در قبال مقدسات و ایستادگی در برابر تجاوزات علیه قدس و مسجد الاقصی فراخواندند.

از سوی دیگر اتحادیه عرب رژیم صهیونیستی را از ادامه تجاوزات علیه قدس و مسجدالاقصی و جریحه‌دار کردن احساسات و عواطف مسلمانان برحذر داشت.

شورای وزرای اتحادیه عرب در یکصد و چهل وچهارمین دور نشست خود در قاهره با صدور بیانیه‌ای دشمن صهیونیستی را از یهودی‌سازی مسجدالاقصی و اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی این مسجد به منظور زمینه‌سازی برای ورود شهرک‌نشینان صهیونیست به این مکان مقدس برحذر داشت.

اتحادیه عرب در این بیانیه تأکید کرد که به‌دقت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد‌الاقصی با هدف سیطره بر آن و فراهم کردن زمینه ورود شهرک‌نشینان به این مکان را پیگیری می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها