کد خبر: ۳۳۹۷۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
فائزه هاشمی با بیان اینکه هر جا زنان را حذف کردیم، به همه جا ضربه زدیم،گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات ما به دلیل عدم وجود زنان در حیطه تصمیم‌گیری و مدیریت است؛ به طور مثال می‌گویند که زنان را در استادیوم‌های ورزشی راه نمی‌دهند چرا که مردها در آنجا بی‌اخلاقی می‌کنند؛ باید به آنها گفت مردان را از استادیوم‌ها بیرون کنید و زنان را به آنجا راه دهید تا آنها نیز آرام شوند.
به گزارش پایگاه 598، فائزه هاشمی رفسنجانی عضو حزب کارگزاران سازندگی در همایش روز جهانی صلح که عصر امروز در سالن همایش حزب اراده ملت برگزار شد، با اشاره به نقش احزاب در توسعه کشور اظهار داشت: احزاب ما مانند احزاب کشورهای توسعه یافته نیستند ولی امیدواریم که به سمتی برویم که احزاب واقعی را در ایران پایه‌گذاری کنیم و احزاب ما نقش خود را در مشارکت سیاسی ایفا کنند.

فائزه هاشمی در ادامه با بیان اینکه هر جا زنان را حذف کردیم، به همه جا ضربه زدیم،گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات ما به دلیل عدم وجود زنان در حیطه تصمیم‌گیری و مدیریت است؛ به طور مثال می‌گویند که زنان را در استادیوم‌های ورزشی راه نمی‌دهند چرا که مردها در آنجا بی‌اخلاقی می‌کنند؛ باید به آنها گفت مردان را از استادیوم‌ها بیرون کنید و زنان را به آنجا راه دهید تا آنها نیز آرام شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
هرقدر حضور زنان در اماکنی که در شأن زن نیست بیشتر شود تبعات اجتماعی آن بدتر و بیشتر می شود. فائزه هم خانه داری کند بهتر است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها