کد خبر: ۳۳۹۸۲۰
زمان انتشار: ۰۲:۱۲     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
تیم ملی نوجوانان ایران در اولین دیدار خود توانست با نتیجه 3 بر 1 لبنان را شکست دهد.
به گزارش پایگاه 598، دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل لبنان از سری رقابت های مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا از گروه E امروز از ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

گلهای نوجوان ایران را وحید نامداری در دقیقه 5 از روی نقطه پنالتی و محمدرضا غبیشاوی در دقیقه 12 و محمد سرداری در دقیقه 47  به ثمر رساندند.

گفتنی است ، تیم ملی نوجوانان ایران در دومین دیدار خود روز جمعه 27 شهریورماه از ساعت 16 به مصاف تیم هند می رود.

 علیدوستی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

حمید علیدوستی در نشست خبری تیم‌های ملی ایران و لبنان در جمع خبرنگاران، گفت: ما از رقیب‌هایمان شناخت چندانی نداشتیم و فقط اطلاعات جزئی از تیم‌های بحرین و هند داریم. در ابتدای فشار خوبی روی تیم لبنان ایجاد کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم و در ادامه نیز در ایجاد موقعیت خیلی خوب کار کردیم اما با بی‌دقتی بازیکنان این فرصتها را از دست دادیم.

وی در ادامه بیان کرد:‌ همچنین بازیکنانم به دلیل تجربه کم در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست دادند و بازی از دستشان خارج شد.

علیدوستی درباره حضور نداشتن بازیکنان تبریزی علیرغم برگزاری اردو در این شهر، اظهار داشت:‌ ما بازیکنان خوبی را در نظر گرفتیم که در مسابقات و مراحل بعدی از آنها استفاده می‌کنیم اما با توجه به وقت کمی که داشتم نمی‌توانستم تمام فرصت را روی تست‌گیری صرف کنم و بایستی مسائل فنی را هم در نظر می‌گرفتم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران افزود: اما با این حال نفراتی را در نظر گرفتیم که قطعاً در اردوهای بعدی به تیم ملی اضافه می‌شوند.

وی درباره میزبانی تیم گسترش فولاد تبریز بیان کرد: گسترش فولاد بهترین اردوها را در تبریز برای ما تدارک دیده است و از میزبانی این باشگاه تشکر می‌کنم.

علیدوستی در پایان گفت: ما برای انتخاب بازیکنان استعدادیابی‌های لازم را انجام داده‌ایم اما نمی‌توانستیم تمام وقت خود را صرف استعدادیابی کنیم و باید سایر نکات فنی و روحی روانی را با تیم کار می‌کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها