کد خبر: ۳۳۹۸۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
یک مقام ارشد شرکت بوئینگ از آمادگی مجدد خود برای ورود به بازار ایران وگفت‌وگو با مقام‌های ایرانی برای فروش میلیاردها دلار هواپیما به جمهوری اسلامی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، شرکت هواپیمایی بوئینگ آمریکا اعلام کرده است که منتظر دریافت مجوز لازم برای ورود به بازار ایران و انجام رایزنی‌های تجاری با مقام‌های هواپیمایی کشوری ایران در این زمینه است.

به نوشته روزنامه اماراتی «گالف نیوز» «ری کانر» معاون شرکت بوئینگ روز گذشته (سه‌شنبه) در واشنگتن و در جمع خبرنگاران اعلام داشت: «ما هنوز منتظر مجوز دولت برای حضور در ایران هستیم و البته بحث در این زمینه ادامه دارد. ما تاریخچه‌ای طولانی با ایران داریم و سال‌ها قبل حضور گسترده‌ای در این کشور داشتیم.»

بر این اساس، ایران نیز اعلام داشته است که نیاز به ۴۰۰ هواپیمای مسافربری جدید در ۲۰ سال‌آینده دارد.

«مارتی بنترات» معاون بخش فروش خاورمیانه و روسیه بوئینگ نیز اعلام داشت ، بر این باور است که شرکت هواپیمایی ایران خرید هواپیماهای بوئینگ را ترجیح می‌دهد زیرا رابطه‌ای طولانی با این شرکت داشته است.

این مقام آمریکایی در این زمینه گفت: «من معتقدم که فرصتی خوب برای ما وجود دارد و البته آن‌ها نیز در پی خرید از ما هستند.»

گفتنی است، در جریان مذاکرات هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی، وزارت خزانه داری آمریکا به طور موقت امتیاز فروش قطعات هواپیماهای مسافربری به جمهوری اسلامی را صادر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها