کد خبر: ۳۴۰۱۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
عضو کارگروه تعامل با دستگاه های اقتصادی دولت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی در صنعت خودروسازی کشور وجود دارد و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و همکارانشان در حال ارتقاء بخشیدن، ساماندهی و تلاش گسترده در این خصوص هستند.

به گزارش پایگاه 598، بهنام اسماعیلی عضو کارگروه تعامل با دستگاه های اقتصادی دولت مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص شرایط به وجود آمده و حواشی ایجاد شده در صنعت خودروسازی کشور تاکید کرد: با توجه به تلاش و زحمات دولت محترم برای ایجاد ثبات و پیشرفت اقتصادی در کشور باید همگان مراقب باشند که ناخودآگاه دستمایه رسیدن به اهداف مراکز و اتاق فکر های ایجاد ناامنی اقتصادی در کشور که توسط دشمنان مدیریت و راهبری می گردد نشوند. باید بپذیریم که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف از جنگ تحمیلی گرفته تا ورود به جنگ فرهنگی و جنگ نرم همیشه در صدد پیدا کردن روزنه ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و هستند و درحال حاضر هم مباحث اقتصادی که مورد توجه مردم عزیز می باشد و دولت محترم هم تمام تلاش خود را در این خصوص بکار بسته است به هدفی شاخص برای دشمن تبدیل شده است و برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی شده عمل می‌کند.


وی همچنین با اشاره به اینکه صنعت خودروسازی یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی هرکشوری محسوب می شود بیان کرد: امروز پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی در صنعت خودروسازی کشور وجود دارد و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و همکارانشان در حال ارتقاء بخشیدن، ساماندهی و تلاش گسترده در این خصوص هستند لذا در شرایط کنونی لازم است همه برای پیشرفت و ارتقای خودروسازی کشور دست در دست هم دهیم. البته هیچ کس منکر این مهم نیست که باید در کیفیت بهبود ایجاد شود و تعریفی صحیح از جایگاه صنعت خودرو و مباحث کیفیتی آن انجام گیرد اگر به این تعریف صحیح برسیم مباحث قیمت و خدمات هم به بلوغ خواهد رسید. لذا شناسایی مشکلات و موانع و توجه به تحقیق و توسعه محصول و مدیریت درست منابع می تواند از راهکار های ارتقاء در صنعت خودروسازی کشور باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها