کد خبر: ۳۴۰۴۸۷
زمان انتشار: ۱۶:۵۷     ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: غرب برای شکستن تابوی بازجویی از دانشمندان هسته ای در وهله اول آمانو را به ایران فرستاده است تا کم کم از دانشمندان ایران بازجویی کند.

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام روح الله حسینیان، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با دیدار دانشمندان هسته ای با آمانو گفت: معتقدم که دولت باید در این زمینه ایستادگی های لازم را انجام دهد چرا که امروزه سدی در مقابل دشمنان ایجاد شده و با ایستادگی می تواند این سد را بشکند.

 

وی در ادامه افزود: غربی ها برای اینکه تابو در مذاکره و گفتگو با دانشمندان هسته ای ایران را بشکنند در وهله اول از آمانو استفاده کرده اند تا با دانشمندان ما وارد گفتگو شود و قطعا بعد از آمانو از کارشناسان خود استفاده خواهند کرد و آهسته آهسته دانشمندان هسته ای را جهت بازجویی دعوت خواهند کرد.

 

حسینیان گفت: دولت و مقامات باید همان گونه که مقام معظم رهبری بر عدم بازجویی از دانشمندان هسته ای تاکید فرموده اند بر این امر اصرار ورزند.

 

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس بیان داشت: اگر دولتمردان ایران اجازه دهند که آمانو با دانشمندان هسته ای ایران دیدار کند مجلس باید از وزارت امور خارجه در این خصوص پاسخ بخواهد و از وزیر امور خارجه در صحن علنی سوال کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها