کد خبر: ۳۴۰۷۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۳۰ شهريور ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، پژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال و هنرمند کشورمان توضیحاتی درباره فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" ارایه کرده است.

 

به گزارش بانک ورزش، جمشیدی در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: شنبه شبي كه گذشت به دعوت آتيلا حجازي عزيز به اكران فيلم مستند (من ناصر حجازي هستم) دعوت شدم و به خاطر ارادتي كه به ايشون و خانواده محترمشون داشتم و دارم در مراسم حاضر شدم. دوست داشتم اينجا نظرم رو در مورد اين فيلم كه بسيار هم براش زحمت كشيده شده بود و كلي ستاره هنري و ورزشي در اون حضور داشتن بيان كنم.
 

 

فيلم شامل چند بخش بود، در ابتدا دوران كودكي و همچنين دروازه باني ناصر خان كه بسيار دلنشين، جذاب و آموزنده بود و پر از تصاوير و فيلم هايي از آن زمان كه من نديده بودم. بخش پاياني هم كه مربوط ميشد به فوت ايشون (پرواز عقاب) كه بسيار تلخ بود و با صداي جناب مهران مديري عزيز تاثيرگزارتر هم شده بود اما در اين ميان بخشي هم وجود داشت مربوط به دوران مربيگري اين اسطوره بزرگ كه به نظرم نقطه ضعف اصلي فيلم بود. در اين بخش به دفعات به اختلاف آقاي حجازي و آقاي قلعه نوعي پرداخته شده بود كه به نظر شخصي من لزومي نداشت. صرف نظر از اينكه چه اتفاقاتي در اين ميان و در باشگاه بزرگ استقلال تو اون مقطع افتاده، به عقيده من رسالت يك فيلم مستند تنها بيان واقعيت هاست بدون قضاوت. قضاوت به عهده تماشاچيه كه داره فيلم رو ميبينه. و نكته مهم تر كه من رو وادار به نوشتن اين متن كرد اين بود كه من به دعوت عوامل محترم فيلم و اداي دين به ناصر حجازي، سر فيلمبرداري كار حاضر شدم تا در مورد بازي معروف سايپا و استقلال كه منجر به بركناري ناصر خان از سرمربيگري استقلال در اون مقطع شد گپي بزنيم. از من سوال شد كه بازيكنان استقلال آيا به عمد كم كاري كردن تا تيم ببازد و ناصر خان بره؟ و من هم جواب دادم كه تهمت كم فروشي، تهمت بزرگيه و من نميتونم به هيچ فوتباليست و هيچ انساني بزنم و در صلاحيت من نيست كه راجبه اين موضوع نظر بدم، اما اتفاقات اون ديدار غير عادي بود. منظورم اين بود كه عقب افتادن ما با سه گل در ابتدا و بعد تغيير نتيجه به نفع ما با نتيجه ٤-٣ اتفاق عجيبي بود كه رقم خورد. حالا اين كه كم فروشي صورت گرفته يا خير بايد از بازيكنان آن زمان استقلال پرسيد اما من هيچوقت به خودم اجازه نميدم همچين تهمتي به كسي بزنم يا انساني رو اينچنين قضاوت كنم. ولي در تدوين نهايي فيلم متاسفانه تنها اين جمله من گذاشته شده بود كه (اتفاقات اون بازي غير عادي بود) كه كمي من رو متعجب و ناراحت كرد.

 

 

ناصرخان حجازي هميشه به صراحت بيان و تمكين نكردن به هيچ رييس و قدرتي مشهور بودن كه كاش بيشتر به اين بعد شخصيتي ايشون پرداخته ميشد. در كل خسته نباشيد ميگم به سازندگان فيلم و براي آقاي حجازي از ته قلب آرامش و براي خانواده محترمشون سعادت آرزو ميكنم.
 

پژمان جمشيدي

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها