کد خبر: ۳۴۰۹۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به بی‌شرف خواندن مردم از سوی مرعشی در صفحه شخصی خود نوشت: اظهارات مرعشی یادآور پاسخ حاذقانه «ناپلئون بناپارت» به فرمانده جنگ انگلستان است که می‌گوید «طبیعی است هرکس برای آن چیزی می‌جنگد که ندارد!»
به گزارش پایگاه 598، داریوس سجادی فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به توهین حسین مرعش عضو حزب کارگزاران سازندگی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی با عنوان «حسین مرعشی و شرافت؟! » نوشت: ظاهرا حسین مرعشی از حیث ادبیات و گفتمان، برخوردار از خاستگاهی مشترک با دیگر مرعشی ها از جمله عفت مرعشی است! 

در ادامه این مطلب آمده است:  مشارالیه اخیرا ابراز لحیه فرموده‌اند که اگر کسی از دولت های نهم و دهم، تنش نلرزد و متاثر نشود یک ایرانی «باشرف» نیست! به بیانی دیگر ایشان بر این نکته ابرام ورزیده‌اند که آنانکه به دنبال تکرار دولت‌های نهم و دهم اند بی شرف اند و ایضا آنانی که مانند ایشان (مرعشی) در تلاش برای ممانعت از باز تولید دولت نهم و دهم اند فی الوقوع برای شرف شان و صیانت از شرف شان اهتمام می ورزند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه تاکید کرد: ملالی نیست!به هرحال دفاع از دولت نهم و دهم و اعاده حیثیت از ملتی که 2 بار به احمدی نژاد رای دادند و اکنون از جانب مرعشی بی شرف توصیف می شوند باشد به عهده همان ملتی که 2 بار به ایشان رای دادند.

 وی با بیان اینکه اظهارات مرعشی یادآور جنگ انگلیس و فرانسه است،‌افزود: جنس کینه و غیظ «مرعشیات» نیز خالی از ملاحت توام با بلاهت نیست و یادآور سفاهت دریا سلار« لرد ولینگتون» در عتابش به «ناپلئون بناپارت» است که در میانه جنگ‌های انگلستان با فرانسه خطاب به بناپارت اظهارداشت: «انگلیسی ها برای شرف می جنگند و فرانسوی ها برای پول!»

 سجادی در پایان به ادب کردن «لرد ولینگتون» از سوی «ناپلئون» اشاره و خاطرنشان کرد: بناپارت در پاسخ حاذقانه به دریا سلار به جفنگ افتاده را ادب کرد و گفت که «طبیعی است هرکس برای آن چیزی می جنگد که ندارد!»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها