کد خبر: ۳۴۱۵۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۰۴ مهر ۱۳۹۴
درپی فاجعه اسفناک منا و کشته و مجروح شدن زائران بیت‌الله‌الحرام، تجمع محکومیت سهل‌انگاری رژیم سعودی در تأمین امنیت حجاج توسط طلاب و علمای حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، درپی فاجعه اسفناک منا و کشته و مجروح شدن زائران بیت‌الله‌الحرام، تجمع محکومیت سهل‌انگاری رژیم سعودی در تأمین امنیت حجاج توسط طلاب و علمای حوزه علمیه اصفهان صبح امروز در مدرسه صدر اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور تعداد زیادی از طلاب حوزه علمیه اصفهان برگزار شد، آیت‌الله طباطبایی؛ امام جمعه اصفهان هم به نشانه اعتراض به سوء مدیریت آل سعود در برگزاری مراسم حج امسال در عربستان در این مراسم حضور پیدا کرد.

همچنین حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان نیز در این مراسم سرنگونی هرچه زودتر رژیم سعودی را از خداوند متعال خواستار شد و ابراز امیدواری کرد که سال آینده مراسم حج زیر سایه آل سعود برگزار نشود.

طلاب و علمای حوزه علمیه اصفهان نیز با سردادن شعارهای «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» خشم و انزجار خود را علیه استکبار جهانی نشان دادند.

به گزارش فارس، دو روز پیش با بسته شدن مسیر حجاج در حال انجام مناسک حج و رمی جمرات در منا و ازدحام جمعیت 133 تن از هموطنان‌مان کشته، 99 نفر مصدوم شدند که هنوز از وضعیت 354 نفر آن‌ها خبری نرسیده است. از زائران اصفهانی نیز 5 نفر کشته و 6 نفر مجروح شده‌اند و برخی از اسامی نیز در بین مفقودین وجود دارد. آل‌سعود مسئولیت این فاجعه را به گردن نگرفته و دلیل آن را قضا و قدر الهی و بی‌نظمی توسط حجاج اعلام کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها