کد خبر: ۳۴۱۹۲۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۰۶ مهر ۱۳۹۴
با آرای کمیته اخلاق مشکلی نداشتیم؛ زمانِ اعلام آنها بدموقع بود
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه هیچ احساسی نسبت به باندبازی در فدراسیون ندارم اما اختلاف سلیقه وجود دارد.

به گزارش پایگاه 598، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: این اولین قهرمانی بانوان در آسیا بود. تیم‌های حاضر در مسابقات فوتسال خیلی خوب کار کرده بودند اما ایران با برنامه ریزی و تلاش بازیکنان و مربیان توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد.

کفاشیان ادامه داد: جا دارد از تیم‌های لیگی بانوان که بدون چشم‌داشت زحمت می‌شکند و کاری کردند که زمینه این قهرمانی فراهم شود تشکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه چرا از مسئولان هیچ فردی برای استقبال از تیم ملی فوتسال به فرودگاه نیامده است، گفت: ساعتی که پرواز نشست ترافیک است و خیابان‌ها شلوغ. اما این بار از آنها می‌خواهیم تا زودتر بیایند.

کفاشیان درباره اینکه آیا به بانوان پاداش خواهند داد یا خیر،‌گفت:‌قطعا به آنها پاداش خواهیم داد که یکی از آنها همانطور که در کمیته فوتسال فیفا مقرر شد این است که تیم ملی ایران به همراه تیم فوتسال زنان ژاپن به اولین دوره مسابقات جام جهانی اعزام شوند. این مسابقات آبان ماه برگزار می‌شود و باید سریع‌تر آنها تمرینات خود را شروع کنند تا در جام جهانی هم خود را نشان دهند. بانوان ایران در آسیا با گل‌های زیادی که زدند و گل‌های کمی که خوردند نشان دادند توانمندی بالایی دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: چیزی که مهم و ارزشمند است این است که بانوان ما با حجاب کامل تمرین و بازی می‌کنند و این حجاب ایرانی را به تمام دنیا نشان می‌دهند. من حتی شنیدم که تلویزیون مالزی دیدار ایران با این کشور را پخش نکرد تا حجاب بانوان ایرانی در مردم مالزی تاثیر نگذاشته و باعث تبلیغ در بین مردم این کشور نشود. هر چند که عکس‌العمل خوبی از سوی مردم نسبت به حجاب بانوان ایرانی به دست آمده است و این از نظر تبلیغی بهترین کارهاست. فکر می‌کنم در جام جهانی حرف داشته باشیم چون تیم خوب و توانمندی هستیم.

وی گفت: چندین سال است که به فوتسال بانوان بودجه اختصاص داده‌ایم و آنها را رها نکرده‌ایم و دائم آنها در اردو و بازی‌های تدارکاتی به سر می‌برند و همین اقدامات را انجام دادیم که آنها نتیجه گرفتند اما قطعا به حمایت بیشتری نیاز دارند.

کفاشیان در مورد اینکه آیا در فدراسیون باندبازی وجود دارد،‌گفت: خوشبختانه هیچ احساسی نسبت به باندبازی در فدراسیون ندارم اما اختلاف سلیقه وجود دارد. هر چند که برخی رسانه‌ها می‌گویند تاج اصفهانی است اما او هم دلش می‌سوزد و برای فوتبال مملکت کار می‌کند.

وی در مورد اظهارات محمدزاده گفت: بخشی از صحبت‌های او را در جریان نبودم اما اگر او خلافی می‌دید باید آن را در موعدش اعلام می‌کرد. ما با آرای او مشکل نداشتیم اما موقعی که او این آرا را اعلام کرد شاید زمان مناسبی نبود هر چند که در نهایت محمدزاده خودش استعفا داد.

کفاشیان در مورد اینکه داوری‌ها به شدت پراشتباه شده تا جایی که مجلسی‌ها ورود کرده‌اند،‌گفت: برخی انصاف را دراین مورد رعایت نمی‌کنند. از بازی تراکتور و نفت هجمه علیه داوری زیاد شد و این کار ادامه پیدا کرد و باعث شده تا اعتماد به نفس در داوران از بین برود و با استرس آنها سوت بزنند. در هر صورت اشتباهات همیشه وجود دارد که باید به نحوی از آن عبور کرد و باید کاری کرد که اعتماد به نفس به داوران بازگردد.

وی در مورد اینکه چرا استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی ندارند، گفت:‌ وضعیت این دو تیم و نابسامانی آنها برمی‌گردد به زمان‌های قبل که بدهی‌های زیادی برای آنها جمع شد. در هر صورت با درست شدن بحث تبلیغات و حق پخش این دو تیم از پردرآمدترین باشگاه‌ها خواهند شد اما جا دارد تا الان دولت به آنها کمک کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها