کد خبر: ۳۴۲۰۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۰۶ مهر ۱۳۹۴
در روزهای پایانی تیرماه ۱۳۹۴ یکی از اخباری که توسط سایت سهام نیوز و سایر رسانه های غربی، پررنگ شد خبر دستگیری آقای اسماعیل گرامی مقدم از اطرافیان سابق مهدی کروبی و از عوامل اصلی فتنه ۸۸ بود.
به گزارش پایگاه 598، پس از پررنگ شدن توافق احتمالی بر سر پرونده هسته ای، یکی از مسائلی که مورد نظر قرار گرفته است، بستن راههای نفوذ احتمالی دشمن در طبقات مختلف جامعه میباشد.

یکی از مهمترین بخشهای هر جامعه، رسانه ها هستند که میتوانند با ارائه اخبار و تحلیلهای درست و یا غلط اقدام به جهت پهی افکار عمومی نمایند.

در روزهای پایانی تیرماه ۱۳۹۴ یکی از اخباری که توسط سایت سهام نیوز و سایر رسانه های غربی، پررنگ شد خبر دستگیری آقای اسماعیل گرامی مقدم از اطرافیان سابق مهدی کروبی و از عوامل اصلی فتنه ۸۸ بود.

در جریان این اطلاع رسانی یکی از نکاتی که مورد تدقیق رسانه ای قرار گرفت وضعیت جسمی نامبرده و به خصوص وضعیت بینایی ایشان بود که البته این عوامل حتی در فرض صحت، تغییری در اتهامات نامبرده ایجاد نخواهد کرد.

اما چند سوال از ایشان و رسانه های حامی نامبرده داریم که امیدواریم با توجه به شعارهای پوشالی این افراد و پر راستای تنویر افکار عمومی جامعه، مورد توجه و پاسخگویی قرار گیرد، چگونه ممکن است کسی با این حجم از مشکلات ادعایی هم بتواند فعالیت سنگین سیاسی کند و هم بتواند در مقاطع تحصیلی بالا به صورت پروازی تحصیل کند؟ چگونه شخصی با این همه سختی مورد ادعا دائما در مسیرهای خوش آب و هوای هند و مالزی در حال تردد بوده است؟ ایشان در این تحصیلات از چه منابع بوی کباب یا ......مالی و یا بورسهای احتمالی استفاده کرده است؟

چرا تاریخ بازگشت نامبرده دقیقا مصادف با اوجگیری مسائل هسته ای و طرح موضوع نفوذ در رسانه ها و قشر شریف خبرنگار بوده است؟

بهتر است نامبرده و جریان طرفدار وی بدانند که امت بیدار و ارزش گرای ایران اسلامی و همچنین چشمهای امنیتی بیدار جمهوری اسلامی اجازه فعالیت های این چنینی را به عناصر معلوم الحال نخواهند داد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
ملت اگر بیدار بود در انتخاب روحانی دقت میکرد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها