کد خبر: ۳۴۲۲۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۰۷ مهر ۱۳۹۴
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر عنوان کرد
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از افزایش کانتینرهای جدید اجساد به ۲۱ کانتینر اجساد متوفی قبلی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سید‌علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر طی ارتباط تلویزیونی با تشریح برنامه‌های حضور وزیر بهداشت، رئیس جمعیت هلال احمر و معاون کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه در مکه عنوان کرد: تا ساعاتی دیگر هیئت ایرانی از سردخانه ای بازدید خواهند کرد، همچنین از کاروانهای داغداری هم که فوتی و مفقود بیشتری دارند بازدید و دلجویی خواهند داشت.

وی به برگزاری جلسه هیئت ایرانی با نمایندگان بعثه رهبر معظم انقلاب، مرکز پزشکی حج هلال احمر و سازمان حج و زیارت از بازید آنها از بیمارستان هلال احمر و بیمارستانی در مکه که زائران ایرانی در آن بستری هستند، خبر داد.

مرعشی درباره باز شدن درهای کانتینرهای حامل اجساد گفت: اطلاع دقیقی از باز شدن کانتینرها ندارم ولی کانتینرهای جدیدی به کانتینرهای قبلی اضافه شده است و امشب نیز هواپیمایی از ایران برای انتقال اجساد وارد جده می‌شود تا فردا مراسم تشیع در تهران برگزار شود.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در پاسخ به این پرسش که آیا کانتینرهای افزوده شده را باید به 21 کانتینر دیگر اجساد اضافه کرد، خاطرنشان کرد: بله، کانتینرهای جدیدی به 21 کانتینر اضافه شده است.


منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها