کد خبر: ۳۴۲۳۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۷ مهر ۱۳۹۴
جامعه اسلامی کارگران درباره فاجعه منا اعلام کرد: زمان آن فرا رسیده است که دولتها و ملتهایی مسلمان با تصمیمی قاطع و سریع مدیریت این مراسم معنوی را از دستان حکومت فاسق و فاجر آل سعود خارج کنند.
به گزارش پایگاه 598، در پی فاجعه مصیبت بار در گذشت تعدادی از حجاج بیت الله الحرام روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران کشور بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله»

دیگر بار شاهد وقوع حادثه‌ای تلخ و ناگوار در ایام حج ابراهیمی و در سرزمین وحی بودیم که تاکیدی دوباره بر بی کفایتی و بی لیاقتی خاندان فاسد آل سعود در برگزاری این مراسم مهم و فریضه مسلمین داشت.

جامعه اسلامی کارگران با عرض تسلیت این واقعه ناگوار محضر بقیه الله الاعظم عج، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بازماندگان این حادثه برای آن سفرکردگان غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده‌های داغدار اجر و صبر مسالت می‌نماید و اعلام می‌دارد که زمان آن فرا رسیده است که دولتها و ملتهایی مسلمان با تصمیمی قاطع و سریع مدیریت این مراسم معنوی را از دستان حکومت فاسق و فاجر آل سعود خارج بیاکرده و در این خصوص تصمیمی عاجل اتخاذ نمایند و از حوادثی از این قبیل در آینده که فقط بر اثر بی لیاقتی حاکمان عربستان واقع گردیده جلوگیری نمایند.

آل سعود نیز بین خدمت به زائران بیت الله و کشتار مردم مظلوم یمن و حمایت از تروریست و صهیونیسم در سطح منطقه یکی را برگزیند.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها