کد خبر: ۳۴۲۳۶۹
زمان انتشار: ۱۷:۵۰     ۰۷ مهر ۱۳۹۴
بیانیه بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه بزرگ کشور:
بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه بزرگ کشور با صدور بیانیه‎ای خواستار ممانعت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از استحاله انقلاب اسلامی از طریق توافق هسته ای شدند و ضمن حمایت از تحصن طلبه ای جوان به همراه خانواده اش در برابر مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که به زودی به متحصنین خواهند پیوست.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه بزرگ کشور با صدور بیانیه‎ای خواستار ممانعت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از استحاله انقلاب اسلامی از طریق توافق هسته ای شدند و ضمن حمایت از تحصن طلبه ای جوان به همراه خانواده اش در برابر مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که به زودی به متحصنین خواهند پیوست.



متن این بیانیه که نسخه ای از آن برای پایگاه 598 ارسال گردیده است در ادامه می آید.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    «اگر آمریکا لا اله الله هم بگوید ما قبول نمیکنیم.»

پس از دو سال مذاکره مستقیم با دولت مستکبر آمریکا امروز شاهد تجلی خوی استکباری شیطان بزرگ در متن جمع بندی مذاکرات و همچنین اظهار نظرهای دولتمردان آمریکایی هستیم. در متن مورد اشاره که با اصطلاح برجام شناخته شده، این دولت خبیث با گرفتن امتیازات بسیار زیاد از ایران، عملا حاضر به لغو هیچ یک از تحریم های اساسی نشده است. همچنین با سازوکار طراحی شده در این متن، جمهوری اسلامی ایران مجبور خواهد بود تا سال ها به مذاکره با آمریکا ادامه دهد و از این طریق، به تدریج رابطه با شیطان بزرگ عادی شده و ابزار نفوذ امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و همچنین از همه مهم تر نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی فراهم آید.

از طرفی دیگر، متأسفانه شاهد برخی اظهارات و اقدامات ناشایست از سوی برخی مقامات بلندپایه ی کشورمان هستیم. این مسئولان دانسته یا نادانسته به عادی سازی روابط با این شیطان بزرگ دامن زده و مدام ابراز تمایل به ادامه ی مذاکرات در موضوعات دیگر میکنند. در همین راستا از جمله میتوان به سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک و حواشی این سفر اشاره کرد؛ همچنین سخنرانی ایشان در مجمع عمومی سازمان ملل که اغلب بسیار گنگ، مبهم و تفسیرپذیر و در بخشهایی هم به روشنی با رویکرد شفاف و خطوط قرمز مصرح رهبری در جریان مذاکرات و نیز چارچوب معین سیاسی نظام جمهوری اسلامی در مغایرت است.

امروز در آستانه ی بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی، انتظار میرود تا نمایندگان ملت چنان نقشی ایفا کنند که ایشان را در تاریخ ماندگار سازد. انتظار این است که مجلس جلوی نفوذ دشمن را گرفته و با اقدامی مناسب نگذارند که مسئولان ناآگاه به عادی سازی رابطه با آمریکای جهانخوار دامن بزنند. زیرا که این اقدامات مسئولان ناآگاه، حرکتی است که به دست اینان آغاز میشود ولی پایانی نخواهد داشت مگر نابودی و استحاله ی جمهوری اسلامی.

تذکر این نکته ضروری است که هرگونه تفسیر و یا پیش بینی نسبت به سرنوشت برجام بدون رصد و پیگیری اقدامات طرفین مذاکره در روزهای گذشته از زمان توافق، بویژه عملکرد حکام ۵+۱ و مسئولین کشورمان در ایام نشست عمومی در سازمان ملل، عاقلانه به نظر نمی رسد. به دیگر سخن، نمیتوان و نباید برجام را تنها به دوگانه تحریم – هسته ای فروکاست؛ بلکه توافق اخیر را باید نقطه عطفی دانست که مبدأ پاره ای تحولات است. اینکه این تحولات منحصر در مسئله تحریم است یا دروازه ای برای تغییر تدریجی در رویکرد اصولی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی، مسئله ای است که باید با بررسی و تحلیل دقیق رفتار مسئولین کشورهای درگیر خاصه دولت مستکبر امریکا، و نیز دولتمردان کشورمان توسط نمایندگان ملت به پاسخ برسد.

برای پیگیری این انتظار به حق از نمایندگان، چند روزیست که طلبه ای جوان به همراه خانواده اش در مقابل ساختمان بهارستان تحصن کرده اند. پس از اقدام دلسوزانه ی این روحانی فرزند شهید، اکنون جمعی از جانبازان و اساتید و مردم نیز به آنان پیوسته اند. بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه بزرگ تهران ضمن حمایت از این اقدام مومنانه، اعلام میکند که دانشجویان و بسیجیان نیز به جمع آنان خواهند پیوست تا خواسته ی خود را به گوش نمایندگان برسانند.

ان شاء الله نمایندگان درخواست ملت را شنیده و نخواهند گذاشت که تعرض به عزت و استقلال این ملت شریف ادامه پیدا کند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 
بسیج دانشجویی دانشگاه شریف
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر
بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت
بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر
بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی

شایان ذکر است که دو روز پس از آغاز تحصن توسط حجت الاسلام عمارلو، طلبه فرزند شهید، همسر و سه فرزندش در مقابل مجلس شورای اسلامی، جانباز ۷۰ درصد سید محسن محسنی که چندی پیش به دیدار رهبر معظم انقلاب رفته بود نیز به این تحصن پیوستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴
۶
۱
با عرض سلام در اخبار شنیدم که مجلس رای در مورد برجام که قرار بوده اعلام بشه به روز یکشنبه موکول کرد و این نشان می‌دهد که تحسن کار خودش را کرده ولی کافی نیست باید جمعیتی حضور پیدا کنند تا این توافق تحقیرآمیز لغو شود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴
۷
۲
من هم میام
هستم باهاتون از مازندران
هرکی هست یا علی
یه یاعلی
پاسخ
دلواپس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴
۶
۱
خدا خیرتان دهد ان شاء الله ما هم به شما ملحق شویم درود بر فرزندان انقلابی امام خامنه ای
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴
۳
۴
بریددنبال نون وابتون.جمع کنید.مردم ازشعاردادن خسته شدن.مردم نون واب میخوان،مردم شادی ونشاط میخوان،مردم ابرو عزت میخوان،مردم ایران صلح جو وصلح طلب هستن.مردم ایران افراطی خواه نیستن،مردم ایران دنبال جنگ نیستن،مردم ایران ارامش واسایش میخوان.
پاسخ
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴
کدام آسایش . کدام صلح کدام آب ونان . بگو دست در دست گرگ نهادن بازظلم وزور را پذیرفتن گدایی کردن باز نوکری کد خدا..........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴
۳
۳
خوب است از ايشان سوال شود آيا متن برجام را خوانده يا صرفا چون آقاي رسايي اعتراض كرده، ايشان هم تحسن كرده است.
پاسخ
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴
از تو سئوال میکنم تو و امثال تو خوندید ذلت را حلوا حلوا می کنید
فواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۱
۰
منظورتون تحصنهه دیگه!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴
۱
۰
وظیفه پلیس برخورد قاطع با متخلفین و قانون شکنان و برهم زنندگان نظم عمومی است . سران باید به شدت با نیروهای اقلیت خودسر افراطی برخورد قاطع انجام بدهند . ما مردم ایران مطیع رهبریم و از نیروهای خودسر که در همه جا باعث بی نظمی و برهم زدن امنیت اجتماعی مردم می شوند به شدت مخالفیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴
۲
۱
رسایی در این تحصن بد نبود چند تا خاطره از فنلاند تعریف کنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها