کد خبر: ۳۴۲۳۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۰۷ مهر ۱۳۹۴
قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: اینطور که مسئولان بعثه و حج و زیارت گفته‌اند پس از حادثه منا تیم پزشکی توانسته‌اند ۵۰۰ زائر را نجات دهند/ زائران از خدمات تیم پزشکی ایران راضی‌ هستند
به گزارش پایگاه 598، سید حسن هاشمی پس از عیادت از مصدومان و مجروحان فاجعه منا در مکه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: وضعیت الحمدالله خیلی خوب است، شرایط خیلی خوبی در مجموعه هیئت پزشکی حج وجود دارد و این عزیزان زحمت زیادی کشیده‌اند.

وی تاکید کرد: تیم پزشکی حج خدمات بسیاری به زائران ارائه کرده اند و مردم هم راضی هستند.

سرپرست تیم چهار نفره ایران اعزامی به مکه برای بررسی حادثه منا گفت: تعدادی از مصدومان ترخیص و تعدادی نیز در بیمارستان‌های سعودی هستند که یا مرخص و یا به کشور منتقل می شوند و نگرانی از این بابت نیست.

دکتر هاشمی با بیان اینکه من هم آماده خدمت هستم افزود: بیش از 60 هزار حاجی ایرانی داریم و به غیر از ایرانی ها هم داریم خدمت رسانی می کنیم و از این پس در مکه و مدینه هم خدمت رسانی خواهم کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه کارها با آرامش و تدبیر در حال پیگیری و انجام است در خصوص دیدار با مسئولان حج نیز گفت: مشکلاتی هست که بررسی شد و به دولت و مسئولان هم منتقل گردید و امیدواریم با همکاری که کشور عربستان سعودی خواهد کرد مشکلات به تدریج و با سرعت خیلی بیشتری برطرف شود و بتوانیم وسیله آرامش عزیرانی را که در کشور هستند و منتظرند فراهم کنیم.

هاشمی افزود: وضعیت حجاج هم الحمدالله خوب است و کارها طبق برنامه ریزی در حال پیشرفت است و کسانی که باید به مدینه بازگردند و آن هایی که باید در مکه به انجام اعمال بپردازند شرایط خوب است.

وی ابراز امیدواری کرد: آن بخش که مربوط به ضایعه بزرگ مناست نیز از طرف عربستان همکاری شود و ستاد حج و زیارت بتواند امور مربوط به آن ها را پیش ببرد و مشکلی پیش نیاید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساعتی پیش با حضور در بیمارستان ایران در مکه از مصدومان حادثه منا عیادت کرد؛ آقای هاشمی در این دیدارها با تک تک مصدومان صحبت کرد و در جریان مصدومیت آنان قرار گرفت.

وی همچنین به درد دل مصدومان و مجروحان حادثه منا گوش کرد و به آنان برای ادامه درمان و بهبودی روحیه داد؛ آقای هاشمی با توضیحات پزشکان در جریان روند ارائه خدمات درمانی به مجروحان حادثه نیز قرار گرفت.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها